271

Lehet-e egy tanár gárdista?

Ellenőrző , 2009.11.25. 08:00 · 3 trackback

A gárdisták megjelenése sokakat tölt el félelemmel, bár legtöbbünk inkább értetlenül áll a jelenség elől. Levélírónk arról számol be nekünk, hogy iskolájukban egy társasági oldalon a diákok megtalálták az egyik tanár fényképét, aki gárdista egyenruhába öltözve szerepel. Lehet-e gárdista egy tanár?

Középiskolában tanítok Jelen ismeretet, amibe a gyakorlati hasznos dolgokon kívül néha belefér az aktuális politikai események magyarázata is. A politikának nincsen helye az iskolában, így nem támogatjuk-ellenezzük egyik oldalt sem, csak magyarázzuk, próbáljuk megérteni, általában az amerikai pro-kontra módszert alkalmazva.

Egyik nap olyan kérdés vetődött fel, amiről nem tudtak a diákok heves érzelmek nélkül beszélni. Az egyik társkereső oldalon megtalálták az iskolánkban tanító egyik férfi tanárt, gárdista egyenruhába öltözve, félreérthetetlen kézmozdulattal üdvözölve a rákattintót. Engem is meglepett a dolog, nem feltételeztem volna az egyébként csendes, visszahúzódó kollégámról,  hogy gárdista, de mint ahogy a szexuális orientációja iránt sem érdeklődünk, erről sem esik szó az órák közötti 10 percben. Heves vitát váltott ki az osztályban, hogy lehet-e egy tanár gárdista, illetve mutatkozhat-e nyilvánosan egy betiltott, félkatonai szervezet egyenruhájában. A vita előzménye az volt, hogy előző héten küldtek haza egy fiút, mert gárdista egyenruhában jött iskolába, akkor ezzel a diákság többsége egyetértett, legalábbis nem adtak hangot az ellenkezőjének. Viszonylag vegyes összetételű az iskolánk, mindenféle etnikumhoz tartozó diák jár hozzánk, eddig nem voltak viták, verekedések, szándékosan a békés megoldást keressük az esetleges nézeteltérések során, de mint említettem, a békés egymás mellett élés jellemzi az iskola légkörét. Azt nem értem, hogy akinek ilyen nézetei vannak, nem tolerálja az országunkban élő kisebbségeket, az miért megy tanárnak, különösen a mi iskolánkban, amiről már tudni lehetett,  hogy nagyon színes a palettája, szerencsére.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenorzo.blog.hu/api/trackback/id/tr911541207

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lehet-e egy tanár ember? 2009.11.25. 14:12:04

Olvasom az Üzenőn a Lehet-e egy tanár gárdista című postot. Nem olvastam a kommentjeit, de biztos vagyok benne, hogy a legtöbb a dolog politikai vonatkozásaival foglalkozik. Engem ez nem érdekel. Inkább máshonnan közelítem meg: lehet-e egy tanárnak m...

Trackback: A világ legerősöbb gazdasága lesz Magyarország 2009.11.25. 13:51:55

Magyarország gazdasági növekedése 2010 második felében kezdődhet, míg az IMF prognózisa alapján 2011-től már 4 százalék körüli GDP-bővülésre lehet számítani - mondta Bajnai Gordon miniszterelnök kedden a Corvinus Egyetemen tartott, "Szükségből eré...

Trackback: Mi van, ha a tanár gárdista? 2009.11.25. 12:40:03

Ugye mindenkinek meg van az alapvicc, miszerint lehet-e a Tóra olvasása közben dohányozni? Ha nem is teljesen, de a dolog valamilyen szinten erről szól.    Olvasom az Ellenőrzőn, hogy az egyik középiskola tanára a Magyar Gárda tagja. Az emb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 11:14:36

@VRbagoly:

"hierarchikus, utasításos rendszerben működik"
ennyi erővel ezt minden cégre ráfoghatjuk...
hiszen minden cégnél ez megy...

BKV reszelő 2009.11.25. 11:15:20

@kalevaleez: Szerintem nem létezik barátságos verekedés. Verekedés van, ahonnan egy győztes mehet el, a másik legtöbbször nem, vagy nem a lábán. A boxban könnyű legyőznöd bárkit, ha boxoltál, mert te a szabályrendszert gyakorlotad be, azaz annak keretein belüli harcot és ha az ellenfeled hatékony módszerhez folyamodik, akkor a bíró lefogja és vesztesnek hírdeti. Ökörség. Legyen sima harc, ahol mindent szabad. Megnyugtatlak, ezt a pörzsesanyát úgy felkened a falra, hogy egy pofont sem kapsz :) Lassú, elkényelmesedett, olyan igazi gárdista típus. :)

Muad\\\'Dib 2009.11.25. 11:16:01

@VRbagoly:
"Szerintem a gárda igen is, félkatonai szervezet.. a honlapjukon írva van, hogy "hierarchikus, utasításos rendszerben működik".."
Valamint az összes hazai és külföldi vállalat, pártszervezet hasonló alapon működik. Ugyanis attól, hogy a tagság szavazhat és meghallgatják, egy pártnál is az elnökség adhat bizonyos utasításokat, egy cégnél meg gondolom, nem kell elmagyaráznom. Gondold ezt át még egyszer...

Terézágyú 2009.11.25. 11:16:06

@Adani:
"Ismerek olyan magyar tanárt, aki tanítja ugyan finnugor elméletet, mert tananyag, de el szokta mondani az órán mikor azt tanulják, h gyerekek ez az elmélet már régen megdőlt"

Persze, mert a magyarok sumérok. Remélem erre utal az a csodálatos magyartanár...

Azonkívül a darwinizmus is megdőlt. Erről láttam plakátokat az utcán.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 11:16:14

@kalevaleez:
hát látod, én nem ismerem Pörzsét, úgyhogy nem tudok nyilatkozni, hogy kinek ad tockost, kinek nem... :)
de néha azért szívesen megnéznék egy gárdista-liberális vagy gárdista-cigány meccset... :))

Terézágyú 2009.11.25. 11:18:07

@Muad\\\'Dib:

Nem, a gárda nem félkatonai. És az egyenmellényük se fekete.

:))))))))))))))))))))))))))))

Istenem, tényleg ennyire lehetetlenség megbeszélni valamit, mert minden szót másként értünk????

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 11:19:17

@Terézágyú:
nos... lehet, hogy a magyarok nem sumérok...
de elmélet ez is, mint a többi...
hiszen volt elmélet arról, hogy a föld lapos, hogy Atlasz tartja a vállán, a világvégén leesnek a hajók, és a férfi oldalbordájából teremtették meg a nőt...
sőt... olyan elméletek is voltak, hogy az emberek 60 km/ó felett meghalnak, vagy a terhes nők elvetélnek, és sosem fog a levegőnél nehezebb szerkezet repülni...
és a magyar finnugor nép... ez is egy elmélet...

Muad\\\'Dib 2009.11.25. 11:19:39

@Terézágyú:
A finnugor elméletnél egy normális tanár el kellene, hogy mondja milyen elméletek léteznek ezen kívűl, kik foglalkoznak vele, és merre tud utánanézni a gyerkőc. Ennyi lenne a dolga. Nem kijelenteni, mi igaz és mi nem, még ha meg is van győződve róla.

BKV reszelő 2009.11.25. 11:19:42

@Kheopsz: Azért csendben megjegyzem, hogy szigetmonostor polgármesterét van szerencsém ismerni. Ha ez a pörzse örzse rendesen felidegesítette volna, ma már csak a cafatkái felett folyna a polémia. :)

Megjegyzem, hogy a blogmotor rendszeresen elnyeli a postokat...idegesítő.

KenSentMe 2009.11.25. 11:20:47

@Kheopsz: Hmm. nem is rossz észrevétel.. de egy cégnél minden alkalmazottnak van egy munkaköre, amit alapvetően ellát, tehát a hangsúly nem a fegyelmezettségen van.. vess össze egy átlagos munkást egy átlagos katonával.. és ha a főnöke ad neki utasításokat is, a hangsúly akkor is az önálló munkavégzésen van (extrém eseteket leszámítva).. nyilván, ha egy 1000 fős gyár tulajdonosa úgy döntene, hogy mondjuk az összes alkalmazottját egy gárdává szervezi, és bevetné ezeket az embereket, akkor ezt elvileg megtehetné az "utasításaival" .. gyakorlatilag szerintem azonban nincs olyan fokon a fegyelem és a lojalitás, hogy ez kivitelezhető volna.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 11:21:07

@BKV reszelő:
hát én erre nem tudok mit nyilatkozni, mert egyiket sem ismerem.
Azt mondom, lássuk a medvét! :) közvetítse pár tv! :)

igen, minden másodiknál hibát jelez..

elod72 2009.11.25. 11:25:01

@Muad\\\'Dib: Darwin kapcsan meg azt, hogy az evolucio tevedes, vagy hogy minden egyeb nepcsoport a magyarbol fejlodott ki, nem?

alumi 2009.11.25. 11:25:20

@kalevaleez: meglehet. elfogadom.

én viszont olyan családot ismertem, ahol töményen ment a büdös Orbán, szegény Gyurcsányozás minden vasárnapi ebédnél, minden aspektusban.
ne általánosítsunk tehát. mindkét oldalnak megvannak a rögeszmései, akiknél megakadt a lemez.

aki kultúrált, a politikai hovatartozását is tudja kultúráltan kezelni. számtalan példát tudnék hozni.

és a posztból az jön le, hogy a gárdista tanár is jól kezeli ezt, csak a "kedves" kollégája nem tudja lelőni magát.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 11:26:52

@VRbagoly:
én úgy tudom, hogy a gyár főnöke valamit akar, ezt megmondja a kisfőnönöknek, azok meg megmondják a dolgozóknak, hogy mostantól ez lesz.
Vagy nem így működik? Minden ilyenre rá lehet húzni, hogy félkatonai szervezet...

BKV reszelő 2009.11.25. 11:28:05

@primu: Jó szummázása a cikknek. Tulajdonképpen kimondhatjuk, a tanár is polgár az iskolán kívül, lehet tagja politikai szervezetnek vagy bárminek, gondolhat bármit...az iskolában viszont csak az odatartozó dolgokat feszegetheti és egy szűkebb értékrend szerint példaként kell jelen lennie.

s.e.c 2009.11.25. 11:29:08

Aki ilyet ír hogy "tipikus liberális szöveg" vagy "tipikus fasiszta szöveg" arról legalább lehet tudni hogy kurvára elfogult és nem szabad adni a véleményére :)

BKV reszelő 2009.11.25. 11:29:19

@Kheopsz: Jól tudod. Viszont nem masíroznak a dolgozók az igazgató cérnahangon elordított (?) kommandóira alakzatban más ablaka előtt. Hülyeség.

Muad\\\'Dib 2009.11.25. 11:29:59

@elod72:
Miért szerinted a finnugor elmélet ellenzői között komolytalan emberek vannak?
Akkor esetleg rád fér egy kis művelődés:
en.wikipedia.org/wiki/Mario_Alinei

"Mario Alinei (born 1926, Turin) is Professor Emeritus at the University of Utrecht, where he taught from 1959 to 1987, currently living in Impruneta. He is founder and editor of Quaderni di semantica, a journal of theoretical and applied semantics. Until recently, he was president of Atlas Linguarum Europae at UNESCO."

"Alinei, Mario (2003), Etrusco: una forma arcaica di ungherese, Bologna, Il Mulino."

Talán nem ártana kicsit olvasgatni, mert még kiderül, hogy tudatlan az ember, ugye? Vagy ő is csak egy Jobbikos náci álruhában?

BKV reszelő 2009.11.25. 11:30:41

@s.e.c: Ezért nem is volt reakció. Van egy szint, ami alá nem süllyedek. És jóval feljebb van, mint a béka segge, tehát a kuruttyolásra nem reflektálunk, nem vagyunk gólyák. :)

s.e.c 2009.11.25. 11:30:49

@Kheopsz: Ja csak a gyárban nem masíroznak egyenruhában lépésre, zászlóval a kézben, meg nem járnak lőtérre stb. Lehet mondani hogy nem félkatonai szervezet de ezzel csak azt bizonyítod hogy mennyire elfogult vagy te is.

explorer68 2009.11.25. 11:31:45

"A gárdisták megjelenése sokakat tölt el félelemmel, bár legtöbbünk inkább értetlenül áll a jelenség elől." - Akinek nincs vaj a fején annak nincs oka félni a gárdától. Gondolom a posztíró nem egy 40%-ban cigányok lakta kis faluban él, különben rögtön támogatná Magyar Gárdát és nem állna értetlenül!!!

"gárdista egyenruhába öltözve, félreérthetetlen kézmozdulattal üdvözölve a rákattintót" - ez a mondat mit akar sugallni, csak nem azt hogy náci karlendítést tett? Na ezt csak akkor hiszem, ha a Magyar Gárda igazolja, hogy a bizonyos képen egy bejegyzett Gárdista szerepel és látom a képet!!!

"Heves vitát váltott ki az osztályban, hogy lehet-e egy tanár gárdista, illetve mutatkozhat-e nyilvánosan egy betiltott, félkatonai szervezet egyenruhájában." - A kérdésre a válasz igen lehet valaki Gárdista aki tanár is egyben, mert ez a demokrácia viszont aznem, hogy politikai alapon betilthatják ôket. Mitôl félkatonai szervezet a Gárda amikor egyetlen fegyverük a ruházatuk?

gpetersz 2009.11.25. 11:35:34

Én másként fogalmaznám meg a kérdést:
1. Miért megy egy tanár, gárdistának? Mi a kiváltó oka? Csak mert egy állat? Nem hiszem.
2. Vagy. Ha állat. Akkor már állatokat is felvesznek a főiskolára?
Sehogy sem jó.
3. Vagy. Gárdista<>állat. Akkor meg mi a baj? Ennyi erővel NE is szavazzanak a tanárok, nem? Akkor igazán apolitikus.

Abba lehetne hagyni már a gárda boszorkányüldözését, mivel ettől lesznek igazán naggyá és vállalhatóvá. Mint a kóla meg a rock and roll...

KenSentMe 2009.11.25. 11:36:55

@Kheopsz: Igen, ebből az egy mondatból még rá lehetne húzni bármire, és ez magának az egyszerű kijelentésemnek a hibáira világít rá .. de attól egy cég még nyilván nem félkatonai szervezet, a gárda viszont az.. és érdekes végiggondolni, hogy mi teszi azzá.. nem, kétségtelenül nem olyan egyszerű, mint először gondoltam.. hogy pl. a McDonald's miért nem félkatonai szervezet, pedig ott is hordanak egyenruhát, és ott sincs a tagoknak egyéni mozgásterük.. dehát a McDonald's nem egy gárda, és nem szoktak felvonulni.. és még egy tűzoltót sem lehet összehasonlítani egy átlagos munkással.. még akkor sem, ha egyenruhában járnak, és utasításra cselekszenek.. most nem érzek rá az alapvető különbségre, de gondolkodni fogok rajta.

bryan 2009.11.25. 11:41:57

Szerintem nincs különösebb baj a puszta ténnyel, hogy a tanár gárdista, ha meggyőződését az iskolakapun kívül hagyja. Ezt úgy mondom, hogy helyeslem a gárda betiltását. Ha az iskolában elterjed róla a hír, hogy gárdista és nem tudják kicsinálni a diákok, akkor amúgy is megérdemli, hogy bennmaradjon. :)
Ha mondjuk történelmet tanít, akkor mondjuk a honfoglalásról, vagy a holokausztról szóló óráján érdemes egy diákot megkérni, kapcsolja már be a diktafonját, csak a biztonság kedvéért. De ha más baj nincs vele, mint egy betiltott egyesületi tagsága, akkor szerintem no problem. Amilyen tanárok vannak, lehet, hogy még gárdizmussal együtt is jobban tanít, mit az ott lévők közül sokan. Ezen kívül szerintem nem sok minden számít.

chevrosanyi 2009.11.25. 11:44:58

@lyesmith:

1. linked cáfolva, de a gárda és a jobbik oldalán is olvasgass:

kuruc.info/r/1/41455/

2. Én arra voltam kiváncsi, hogy a Magyar Gárda mozgalom mikor lopott, hazudott vagy ölt. Ez személyekre vonatkozik és nem a mozgalomra libsicem. Mellesleg:
bekescsaba.hir6.hu/cikk/15357/080814_eszunkbe_jut_es_megyunk_egy_kort

Gyerünk barátaim, mert elég szarul csináljátok...

Mike36 2009.11.25. 11:47:07

szerintem nem lehet
én csendben megválnék a tanártól

DArchAngel 2009.11.25. 11:48:28

@BKV reszelő: nem csak a főemlősöknél van széthúzás. Oroszlánok, hiénák, medvék mind szokták akár saját fajuk kicsinyeit megölni, akár klikkesedni, és a területért harcolni.

1hurka 2009.11.25. 11:51:28

@Wrex: Azt sem tudod miről beszélsz.

2009. július 2-án a Fővárosi Ítélőtábla másodfokon jogerősen feloszlatta a Magyar Gárda Hagyományőrző és Kulturális Egyesületet és a Magyar Gárda Mozgalmat. Az ügyészi állásponttal egyetértő ítélet szerint az egyesület a tényleges tevékenységét az egyesületi joggal visszaélve végezte, működése a cigány népcsoport szabadságának és jogainak olyan fokú sérelmével járt, amely indokolta a feloszlatást.

Aki gárdista az törvényt sért. Börtönbe velük!

HPL 2009.11.25. 11:51:47

@Muad\\\'Dib: "Miért szerinted a finnugor elmélet ellenzői között komolytalan emberek vannak?"

Ez nem érv. Tanult emberek között is vannak idióták.

en.wikipedia.org/wiki/David_Irving

Brit történész és nem mellesleg holokauszt tagadó. Ennyi.

chevrosanyi 2009.11.25. 11:52:22

@1hurka: Inkább az ilyen hülyékkel, mint te.

s.e.c 2009.11.25. 11:52:56

@chevrosanyi: Nemtom ki csinálja szarul, a jobbik oldalával meg a kuruc.info-val akarsz bizonyítani akármit is? Ez aztán a vita :DDDD A nap vicce. A libsicem kifejezéssel meg még tovább süllyesztetted magad minden normális ember szemében. (nem vagyok komcsi, se fasiszta, nem megyek szavazni se, csak röhögök az ilyen barmokon mint pl te :D)

chevrosanyi 2009.11.25. 11:54:34

@s.e.c: Nyugi, az én oldalamról is ugyanez. :) Ezek az erőlködések.. Nagyon nem megy... :)

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 11:54:40

@BKV reszelő:
hanem kötelező hétvégi tréningekre járnak, ahol kötelező játékokon vesznek részt...

Muad\\\'Dib 2009.11.25. 11:56:43

@HPL:
Mond, elolvastad, amit írtam? Itt nem arról van szó, hogy ilyen, vagy olyan politikai elveket vall. Ez az illető nyelvész, méghozzá az egyik legkomolyabb etruszk témával foglalkozó katató. Magasról leszarja az itteni politikai balhékat, ő megjelentetett egy könyvet a nyelvészeti kutatásaival. így viszont meglehetősen fura kijelenteni, hogy csak az egyik elméletet tanítjuk. Erre a szintre mondjuk őslénytankutatásból már eljutottak Magyarországon, hátha a nyelvészet is eljut egyszer idáig...

bryan 2009.11.25. 11:57:12

@VRbagoly:
A Gárdát a következő okok miatt tartom én félkatonai szervezetnek:
Egyenruha (hiába hívják formaruhának) alakzatban masírozás, katonai jellegű rangok, chain of command, vezényszavak.
Célkitűzések között pedig itt van ez:
"# Rendkívüli helyzetben a nemzeti önvédelem erősítése.
# Része vagy gerince kíván lenni a majdan felállítandó Nemzetőrségnek."
forrás:magyargarda.hu/alapito_nyilatkozat
A blogmotor pedig mondjon le.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 11:57:41

@1hurka:
"működése a cigány népcsoport szabadságának és jogainak olyan fokú sérelmével járt"
azért kíváncsi lennék, hogy miben sértette meg ezeket a jogaikat? :))
de most télleg... :) elrabolták a cigányokat? :) vagy elvitték előlük a segélyeket? vagy odaálltak a játékautomatához? :)

1hurka 2009.11.25. 11:59:26

@Kheopsz: Az ügyészt kérdezd ne engem te hülye

Silverf@x 2009.11.25. 11:59:33

Természetesen rúgjátok ki, azonnal, ez tűrhetetlen! És mielőbb minden tanár és diák adatlapját fussátok végig, mert lehet, hogy vannak mások is! Hihetetlen, hogy hogy megbújnak ezek a férgek, képesek magukat békés, toleráns embernek álcázni és beférkőzni ilyen békés helyekre észrevétlenül. Még jó, hogy kiderült, hogy milyen ember is valójában!

1hurka 2009.11.25. 12:00:10

@Kheopsz: Az ügyészt kérdezd ne engem.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:03:24

@1hurka:
A jó öreg liberalizmus... :)) ami nem tetszik, arra vagy nincs válasz, vagy személyeskedés. :)

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:04:39

@Silverf@x:
Bizony!
Szerintem főbe is kell lőni, aztán felnégyelni, és karóratűzni a város négy pontján, hogy nézeteivel szembeszáll a földesúrral!!!!!

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:08:48

@Muad\\\'Dib:
Hát igen, odakint azért többféle elméletet tanítanak...
Pl azt is olvastam külföldi íróktól, hogy az óegyiptomi birodalom valójában csak 1000 évig létezett, nem 3000 évig...
és tök jól összerakta számokban, meg történetekben, hogy ki kicsoda a bibliában meg az egyiptomi kultúrában...

baliquez 2009.11.25. 12:09:10

@1hurka:

Ad1
MGHKE + MGM =/= Új Magyar Gárda.

Ad2
Ami az ítéletet illeti, a MG-t az a szomorú tény hívta életre hogy a cigány kisebbségi bűnözés tipikusan rasszista jellegéből adódóan a magyar (álliberálisul: "nemcigány") lakosság szabadságának és jogainak olyan fokú sérelmével jár - a közrend fenntartásával megbízott rendőrség felülről kényszerített ignoranciája mellett -, amely indokolta, mi több, a helyzet legitimizálta is egy önvédelmi szervezet létrehozását.
Ezen lehet nyígni, sivákolni, nyafogni, ahogy tetszik.
A tény attól még tény marad.

A gárdára pedig - ameddig a rendőrség a politikusok nem is fél- hanem teljesen katonai szervezetének, magánhadseregének szerepéből ki nem lép és végre a társadalom által rábízott és fizett feladatot, nevezetesen a közrend védelmét és fenntartását újra fel nem vállalja - szükség és igény lesz.
Ha nem Új Magyar Gárda néven akkor más néven.

1hurka 2009.11.25. 12:11:26

@Kheopsz: Hülye kérdésekre milyen választ vársz?

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:13:59

@1hurka:
Még nem jöttem rá, hogy mi a hülye a kérdésemben.
El tudod magyarázni, vagy maradsz inkább a személyeskedésnél?

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:16:22

www.origo.hu/itthon/20091124-borton-reform-uj-torveny-valtoztatna-meg-a-rabok-eletet.html
"Hosszabb séták a szabad levegőn, látogatás zuhanyzóval, ággyal felszerelt privát szobában, internetezési lehetőség, a rabruha eltörlése a fogházakban - több ponton is könnyítené a rabok életét a büntetés-végrehajtási intézetekről készülő új törvény. Jogvédők szerint azonban az új kódexnek is sok a hiányossága: a hagyományos látogatás minimum idejét túl rövidre szabták, a visszadobott panaszok ellen nincs jogorvoslat, és akár a rabok papucsát is tiltott tárgynak minősíthetik."

Most ez büntetésvégrehajtás, vagy állami üdültetés????

peca1000 2009.11.25. 12:25:02

Börtönbe az összes rasszista, magyargyűlölő cigánnyal!

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2009.11.25. 12:26:38

Több ezer oka lehet annak, hogy egy tanár tébolyodott, alkalmatlan kretén legyén. A gárdistaság csak egy a sok közül, most divatos, de hamar elmúlik.
Gumicsont.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:26:51

@peca1000:
Szerintem nincs annyi dutyink...

bryan 2009.11.25. 12:27:38

@Muad\\\'Dib:
Olvasd el ezt, azért ez nem olyan nagyon kerek, hogy gimiben oktassák.
www.continuitas.com/morrisrev2.pdf
@Kheopsz:
A nemlétező középkoros csóka is biztos tök szépen levezette, hogy pár évszázadot elsumákoltak, de aki nem teljesen laikus, annak azért baromi gyanús volt.
Börtönbe meg költözz be ha akkora hawai van ott. Itt egy kis kedvcsináló:
www.youtube.com/watch?v=hh60G_gOkF8

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:27:41

@Az igazi Svarc Enegger:
Több ezer oka lehet annak, hogy egy tanár tébolyodott, alkalmatlan kretén legyen. A liberalizmus csak egy a sok közül, most divatos, de hamar elmúlik.

bryan 2009.11.25. 12:30:51

@Kheopsz:
Ha mondjuk Felvidéki magyar lennél és a Hlinka gárda nyomulna a faludban értenéd.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:31:16

@bryan:
Arra emlékszem, azt hülyeségnek tartottam, hogy "kitalált középkor"...
Hát azt tudom, hogy az egyiptomos fickó létezik, mert levelezek vele. :)
A börtönben pedig ez jár. Már nem azért, de az a dutyi dolga, hogy a bűnözőknek bűntetést nyújtson... vagy tévedek?

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 12:31:52

@bryan:
szóval a szlovákok rasszisták?

mokas_gizi 2009.11.25. 12:33:46

Látom már megint egy provokáló blog...

Miért kelt félelmet a Magyar gárda az emberekbe Tisztelettel jó szándékúan kérdezem a Tisztelt Blog írót...?

Én úgy gondlom /lehet hogy nem nekem van igazam.../ ,hogy NEM a Gárdisták keltenek félelmet az emberekben...!!!
Hanem a cigány kisebbség akik Magyarokat ölnek, lincselnek, rabolnak ki már tényleg hetente csinálnak valamit...!!!
Gárdisták pontosan mikor és hol tettek ilyet vagy bármi hasonlót...?!
/Mostani esetnél is azzal volt tele a zsivány média, hogy a Gárdisták megtámadták a "békés" cigányságot...napokban Rendőrfőkapitány is elismerte, hogy a cigányok támadtak az ott lévő Magyar emberekre.../

Tisztelt Blog író, a hasonló cikkekkel pont az ellenkezőjét éri el, mint amit ön szeretne...
Külföldön sikeresek az önök hasonló lejárató kampányaik az ország ellen, mert az ottani emberek nem ismerik az itteni helyzetet...!!!
Viszont a Magyar emberek itt élnek Magyarországon, őket nem igen fogja/fogják ilyen cikkekkel megtéveszteni...

Muad\\\'Dib 2009.11.25. 12:36:41

@bryan:
Nézd, szerintem elméletekkel illik megismertetni az embereket. Sajnos Magyarországon, nem képesek ezen kutatásokat politikai színezet nélkül megjeleníteni. Az, hogy a kutatók egymás torkának ugranak mindkét oldalról, rendben van, nincs ez másképp őslénytankutatásoknál, geológiánál sem. A probléma az, hogy a magyar őstörténeti, nyelvészeti kutatások vitájában az érvek a buta fasiszta, hülye komcsi vonalon mozognak.

bryan 2009.11.25. 12:41:57

@Kheopsz:
Az is, de nem olyan áron, hogy állatot csináljon belőle és képtelenné tegye a visszailleszkedésre. Szerintem nem a börtönök, vagy a büntetések szigorúságát, hanem a lebukás valószínűségét kellene növelni. De ez mellékszál.
Másik:
Nem a "szlovákok" nem rasszisták, ahogy a "cigányok" vagy a "magyarok", vagy a "zsidók" sem. Van viszont rasszista magyar, szlovák, zsidó, meg cigány is.

mokas_gizi 2009.11.25. 12:49:12

@bryan:

Szerintem az egyik legnagyobb probléma, hogy a büntetési tételek nem elrettentők... Sokszor gyilkosságért 5 évet kapnak bizonyos emberek...
Ezenfelül egyértelműen ott van az a bizonyos kettős mérce és pozitív diszkrimináció is a Magyar büntető jogban...

A másik két poénos dolog:
20.000 ft-os értékhatár...
14 év alatt nem büntethetők a bűnözők ilyen sincs túl sok helyen...

Becsületes törvénytisztelő embereket tényleg semmi nem védi, Magyar rendőrségben már nem bíznak meg az emberek...
Ha egy embert megtámadnak és megvédi magát akkor még a megtámadott ember az aki fél a jogkövetkezményektől...

Amiket írtam fent azon természetesen lehet vitatkozni, de a tények attól még tények maradnak...

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.11.25. 12:50:16

Milyen szerencsétlen lehet a blog írója. Persze ő okosnak érzi magát most...
Öblíthetsz!

czejp (törölt) 2009.11.25. 12:50:56

Milyen gárdisták ? Már régen be van tiltva, nem is lehetnek. Jó hogy nem munkásőr.

sanya18 2009.11.25. 12:51:55

Felsőzsolca (Miskolc melletti kisváros) 7-es busz végállomásán a falon felirat: "Halál a magyarokra"
A buszvégállomás egy cigánysor végén van.
Egyéb kérdés?

united skates 2009.11.25. 12:57:20

szerintem egy zsiráf is lehet matektanár, ha matekot és csak matekot tanít matek órán, és el tudja érni, hogy a diákok komolyan vegyék.

történelem, irodalom, földrajz tárgyaknál nyilván könnyebb belevinni akár hamis szubjektumot is, abban az esetben nyilván arról a konkrét próbálkozásról lehetne beszélni.

a fenti tanár tanári alkalmasságát pont az bizonyítja, hogy nem az iskolában derült ki, hogy hobbi-újnyilas.

szóval szerintem igen, lehet.

2009.11.25. 12:57:36

Pál utcai fiuk kötelező olvasmány, de ujra olvastatnám azokkal is akik nem tudnak mit kezdeni egy egyesülettel:
Rácz tanár úr betiltotta a Gitt egyletet, elkobozta a zászlót, a pecsétet, de nem fogott ki Nemecsek Ernőn, mert ugye amíg épp az egylet feloszlatása folyt, addig is kapart egy kis gittet.

AMIG GITT VAN EGYLET IS VAN.

Ez örök igazság.

baliquez 2009.11.25. 13:00:00

@bryan:
Luxusbörtön? Kiváltságok meg jogok? Láblóbálás, tévézés, gyúrás? Ló..szt mama!

Sátortábor, á lá Tent City. Napi nyolc óra mezőgazdasági munka (önellátó, mi több, profitorientált börtönök) plusz napi négy óra tanulás, választott szakmában.

Minimum egy szakmai végzettség és érettségi nélkül senki nem megy sehová, akkor sem ha a büntetését már letöltötte - ezzel garantálható hogy esélyesebben el tud helyezkedni a munkaerőpiacon. Szabadulás után egy évig az állam munkahelyet biztosít számukra. Apropó, választási jog legyen érettségihez kötött.

Visszaesőknek az előzőleg büntetésvégrehajtási intézetben letöltött idő még egyszer hozzá csapódik az új bcs miatt kiosztotthoz. Renitensek pedig mennek fát vágni Szibériába a börtön leányvállalatába, jó magaviselet esetén visszajöhetnek kapálni.

Társadalmi beilleszkedésre nem a segély meg a jogok hangoztatása nevel hanem a munka és a kötelességek fejben tartása. Ha mindezek rendben vannak, na majd akkor lehet jönni emberi jogokkal.

Ezek a bűnözők pont az emberi jogaikat taposták meg a károsultjaiknak, minden hasonló jog amivel rendelkezhetnek pusztán a társadalom megelőlegezett jóindulatának köszönhető.

bryan 2009.11.25. 13:06:37

@Muad\\\'Dib:
Kérdés az, mikor oktassák, milyen mértékben oktassák és mennyire kell kidolgozottnak lennie egy elméletnek, hogy iskolában foglalkozzanak vele? A finnugor nyelvrokonság elméleten kívül még nem találkoztam olyannal, ami eléggé ki lenne dolgozva ehhez. Számomra és a mainstream tudomány számára a finnugor nyelvrokonság a legmeggyőzőbb elmélet, komolyabb versenytárs nélkül. Ha lesz ilyen versenytárs, akkor persze, tanítsák, de egyelőre nem tudott senki meggyőzni arról, hogy ilyesmi létezik. Sokan próbálták, de mindegyik elmélet elbukott a módszertani hiányosságok, vagy a logikai ellentmondások miatt. Nácizni, meg komcsizni ettől még felesleges marad ezzel kapcsolatban.

kraut 2009.11.25. 13:15:39

@sanya18: "Felsőzsolca (Miskolc melletti kisváros) 7-es busz végállomásán a falon felirat: "Halál a magyarokra"
A buszvégállomás egy cigánysor végén van.
Egyéb kérdés? "

GIGANTIKUS, MEGDÖNTHETETLEN BIZONYÍTÉKOK!!!!

Na, ha már neked ez így megy, megmondanád ki ölte meg Kennedyt?

(Szolnok, vonatállomás mögötti falon "halál a cigányokra!" felirat, az állomás mellett magyar lakta település. Egyéb kérdés? Gratulálok.)

ChPh 2009.11.25. 13:25:23

Csak nem ének-et tanít a tanerő? :D

Kutyuu 2009.11.25. 13:26:32

Bocsánat,
Az nekem nem teljesen tiszta, mit jelent a félreérthetetlen kézmozdulat?
Ha az, amire gondolok, szerintem nem kérdéses, fegyelmivel ki kell rúgni a picsáb@.

Mondjuk én az egyéb esetben sem lennék sokkal elnézőbb, legfeljebb a fegyelmit hagynám ki, és egy beszélgetés után megkérném, ugyan húzzon már el.
Hogy miért? Mert nem összeegyeztethető a két dolog, délelőtt tanítani világnézetileg labilis (mondjuk úgy a szélsőségekre hajlamos) ifjakat, majd délután egy betiltott szélsőséges szervezet kötelékében kétpofára szórni a mocskot, gyűlöletet.
Mint szülő egyébként kifejezetten ellenezném, hogy a gyermekemet tanítsa - ha kellene akár az oktatási tárcáig, ombudsmanig, stb elmennék.

Szumma szummárum, ahogy egy pornófilmben szereplő tanár az adott iskolában elveszti a hitelét és mennie kell, úgy ebben az esetben is egyértelmű ez - számomra.

bryan 2009.11.25. 13:27:08

@mokas_gizi:
A _magyar_ büntetőjogban nem tudok ilyen pozitív diszkriminációról, a világ legtöbb országában a kisebbséghez tartozók azonos bcs-ért nagyobb büntetést szoktak kapni, amíg valaki ennek ellenkezőjét be nem bizonyítja a magyar igazságszolgáltatással kapcsolatban, addig nekem a te verziód urbanlegend. A húszezer forintos értékhatár valóban gáz. A tizennégy év alattiakat nem büntetni kéne, mert ők még simán menthetőek lennének a társadalom számára, hanem olyan közegbe helyezni, ahol változtathatnának életformájukon.
"Magyar rendőrségben már nem bíznak meg az emberek..."
Mikor bíztak benne? A Kádár-érában is inkább tartottak tőle. Ettől még igaz, hogy nem működik megfelelően.
@baliquez:
lehetmas.blog.hu/2009/11/18/ez_a_harc_lesz_a_vegso_10
A kommentekben sok érdekesség tent cityről, meg a seriffről.
Amiben részben egyetértünk:
Használható oktatás a börtönökben, a büntetés enyhítésének feltétele egy szakma, vagy érettségi szerzése.

Kheopsz · http://giza.eg 2009.11.25. 13:29:29

@bryan:
nekem úgy tűnik, hogy a börtönök üdülők, csak rosszak a szobatársak...

bryan 2009.11.25. 13:31:35

@Kheopsz:
Láttad, hányan voltak a szobában, meg, hogy nézett ki az a hely, nem kis homárposzt lenne belőle, ha ilyen helyre vinne egy utazási iroda? :)

Blackrock (törölt) 2009.11.25. 13:45:13

@baliquez: tudod, nem vagyunk egyformák (szerencsére). Van akit - többek közt engem is - egyszerűen irritál a magyar gárda és az a végtelen mély sötétség, amit sugároznak magukból. A cigány bűnözők kérdése pedig nem az ő asztaluk, mert a kibaszott fasiszta szarzsákok nem egy HATÓSÁG! Amúgy meg a jó édes kurva anyjukban masírozgassanak.
De a legröhejesebb amikor valamelyik félművelt gárdista elkezdi megmagyarázni azt az ostobságot, amit a pártjuk meg a kapcsolódó bűnbanda ürít magából, akik ugye az elátkozott cigány bűnözőkhöz hasonlóan magasról szarnak a törvényekre.

Amúgy meg, ha korrekt az iskola igazgatója, úgy bassza ki a gárdista tanerőt, mint macskát szarni. Egy ilyen ember még csak ne is szóljón a gyerekemhez, mert a kölök még elkap tőle valami kórságot. Pfejjj

sanya18 2009.11.25. 13:47:57

@kraut: Te tóbi. Csak arra kivántam rávilágitani, hogy mindenhol vannak idióták. Magyarok közt is, cigányok közt is. sőt szlovákok közt is és még felsorolhatnék minden egyéb nemzetiséget. Ez a rasszistázás, ilyen-olyan-gyűlölőzés nevetséges. Az önmagában, hogy valaki gárdista, nem jelenti azt hogy az illető mondjuk cigányokat eszik reggelire. Tudod, ártatlanság vélelme.

Blackrock (törölt) 2009.11.25. 13:48:31

@kraut: és mindez szerinted ki a faszt érdekel? Én meg felírom a falra, hogy ez itt Amerika, oszt' jónapot? Hány éves vagy te? 5?

Blackrock (törölt) 2009.11.25. 13:50:46

@sanya18: Lehet, hogy nem eszik cigányokat, viszont gyerekeket tanít és a gárdás szimpátia vagy tagság feltételezi azt, hogy az illető képtelen bizonyos dolgokban objekítv maradni és mint ilyen az én gyerekem agyát ne fertőzze meg az ostobaságaival.

recommented 2009.11.25. 13:54:01

Nem olvastam végig a kommenteket, gondolom a nagy részük a dolog politikai vonatkozásával foglalkozik. Engem ez nem érdekel.

Inkább máshonnan közelítem meg: lehet-e egy tanárnak magánélete?
Szerintem egyértelmű a válasz, igen. Sajnos Magyarországon még mindig nagyon erősnek tűnik az a beidegződés, hogy a tanár az tanár, mintha nem lenne ugyanolyan ember, mint az összes többi. A hivatás az hivatás, a magánélet pedig magánélet. Szerintem abszolút nem probléma, ha egy tanár civilben fideszes, MSZP-s vagy akár Jobbik-, esetleg Munkáspárt-drukker (bár ez a kettő már a durvább kategória). Nem baj, ha aszexuális, nem baj, ha meleg, nem baj, ha keresztény, nem baj, ha ateista, az sem gond, ha a gárda vagy valamilyen más szervezet egyenruájában feszít az iwiwen. Tegye meg nyugodtan. Ha jó tanár, jó ember, jó pedagógus, akkor bármit megtehet, amit akar. Ha a magánéleti dolgaiból valami problémája adódik, az az ő gondja, mint bárki másnak, neki kell rendeznie az esetleges félreértéseket a diákjaival és a kollégáival is. De tehesse meg!

Sajnos az iskola mindig is amolyan kádermelengető volt, ahol az igazgató, mint sokszor a mindenkori hatalom bizalmi embere, irányította a kollégák "erkölcsi" és "ideológiai" fejlődését. Azt gondolom, hogy ez nemcsak téves, hanem veszélyes is. Ugyanis elmúltak már azok az idők (szerencsére), hogy az iskola egyféle idealizált emberképet közvetített a diákoknak, aminek a tanár volt manifesztációja. A tanár ugyanolyan ember, mint a többi, sokfélék vagyunk, a pedagógusok is sokfélék. A lényeg, hogy az adott szakember a feladatát jól lássa el a munkahelyén, ha ő munka után kocsmázik vagy kurvázik, az az ő dolga, de a feladataira ne nyomja rá a bélyegét.

Sajnos álszent világban, álszent országban élünk, havonta előkerül valami szaftos kép vagy videó valamelyik kisiskola pedagógusáról, akitől aztán (saját kérésére - muhaha) megválnak. Jön József igazgató úr, és megmondja Terikének, hogy vagy azonnal megy magától, vagy nem kap tanári munkát a megyében 20 évig. Mintha a szex (illetve szexkép vagy bármi más) bűn volna. Sajnos ettől az álszentségtől szenvedünk évtizedek óta, többek között ezért is szarnak a kamaszodó iskolások az oktatásra, hiszen ők az igazságkereső, őszinte, tisztánlátó félgyerek-félfelnőtt fejükkel nem értik, hogy miért dicsőítik a hikomat, tanárnak nem nevezhető idiótákat a suliban, miközben a "jó fej" tanárok állandó basztatásnak vannak kitéve. Persze, mert nekik általában van magánéletük, és abban bizony olyan dolgokat is csinálnak, amiknek hallatán a 60 éves Elza néni elalél az énekórán. Mert ugye a tanár is ember. Iszik, dug, böfög, fingik, veszekszik, sír. Mert ez hozzátartozik az élethez. És ha Elza néni nem lett volna a 38 munkaéve alatt végig az aktuális igazgatókedvence fapicsa, aki öregasszony létére nagyjából hasonló lelki fejlettségi szinten van, mint egy 10 éves kislány, akkor ő is csinálta volna ezeket. Így azonban vélhetően fogalma sincs arról, hogyan működnek az emberek, tehát tökéletesen alkalmatlan a tanításra, hiába beszél csak szépen, és hiába vállalja ingyér' a túlórát. És sajnos az évek alatt Elza néni éppen ezért valószínűleg egy megkeseredett, magában gyűlölködő, gonosz öregasszonnyá vált, akit az is zavar, ha Pistike csúnyán néz rá, attól meg kikészül, ha a matekos kolléga az interneten a picsáját mutogatja. Így aztán Elza néni az alélt állapotból való visszatérés után az igazgató bácsihoz/úrhoz/elvtárshoz esik be először, és elmondja, hogy nem marad tovább egy épületben a matekos kollégával, mert ez maga az erkölcsi fertő.

Szóval csak lazán gyerekek. A tanár elsősorban ember, és csak azután tanár. Ha tanárként jó, ha a gyerekekkel meg tudja beszélni még azt is, amit esetleg a magánéletéből furcsállnak (annyira nem szokták, a gyerekek meglepően toleránsak és intelligensek, ha normálisan állnak hozzájuk), akkor az ég világon semmi gond nicsen vele. Még akkor se, ha esténként a kocsmából kell hazavinni, vagy pucérra vetkőzik a nyuszis magazinban. Legfeljebb rá rejszolnak majd a nyolcadikasok a fiú WC-ben a matekóra előtt.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.25. 14:01:36

Ha a tanár nem hirdeti magáról, hogy ő milyen nézeteket vall, vagy ez az iskolán kívüli tevékenység nem nyomja rá a bélyegét a munkahelyi tevékenységére, akkor miért nem! Elvégre demokráciában élünk, mindenkinek joga van, illetve lenne szabadon élnie!

Adani 2009.11.25. 14:18:25

Teljesen átláthatatlan lett ez a post, olyan marhaságokat írnak egyesek, h elsötétül tőle a monitor.

Összefoglalva: Csak az a kérdés hogyan tanít. Ha munkáját jól elvégzi akkor senkinek semmi köze ahhoz ,h a szabadidejében mit csinál. A Gárdáról meg lehet sokfélét mondani, de nem félkatonai szervezet, nem fasiszta és nem náci. És mellesleg még semmilyen bűncselekményt nem követtek és épp annyira félelemkeltő csak mint egy néptáncos egyesület, hiszen úgy is néznek ki.

www.naczivadasz.com/index.php?q=content/gardista_tanarok_tanitanak_talan_mar_a_lauderben_is

Részemről ennyi nem olvasom a kommenteket, mert nincs értelme.

baliquez 2009.11.25. 14:20:29

@Blackrock: nyilvánvalóan nem egy erőszakkal deszegregációra kényszerített iskolába jár a gyereked ha a magánéletében gárdista tanártól félted. A gyakorlat azt mutatja hogy nem a gárdista tanárok fertőzik meg tetűvel, rabolják ki és félemlítik meg napi rendszerességgel és tanuláshoz való alkotmányos jogát a gyereknek hanem a horda tagjai. Nem a gárdista tanár megy be megverni a tanárt amiért rá mer szólni a drágalátos purdéjára hogy esetleg szíveskedjen nem terrorizálni az osztálytársait.

De hát minek is magyarázom ezt, tudod nagyon jól. Éppen csak az ellenkezőjét fröcsögöd, átlátszó módon, mocskos nyelvezettel.

Fikázhatod, bűnbandázhatod a Jobbikot is, ez nem fog változtatni azon hogy jövőre kormányerő lesz. Ide juttatta őket a Te fikázásod és hazudozásod is. Büszke lehetsz magadra. "Korrekt". Nem ég a pofád?

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2009.11.25. 14:24:25

Egy tanár lehet gárdista, de nagyon vigyázzon arra, hogy ez a diákjai előtt titokban maradjon. Ahogyan vetkőzhet esténként egy sztriptízbárban is. Csak mondjuk ne tegyen fel róla képet a netre. Ez nem olyan nehéz.

Salsa · http://gondolatimunkafazis.blog.hu/ 2009.11.25. 14:28:03

@s_timcsi: igen, de a neten a diákok kb két perc alatt megtalálják, szóval a oda felrakni egy ilyen képet pont annyira tartja titokban a dolgot a diákok előtt, mintha közölné velük az óra elején. emberünk vagy hülye (és azt hiszi, hogy a diákok nem neteznek), vagy trükkös (és azzal kalkulál, hogy ha órán közli, akkor nagyobb eséllyel rúgják ki emiatt, mint így).

BKV reszelő 2009.11.25. 14:40:30

@recommented: Egetrengető és frenetikus ! Bár kurva nagy ökörség.

elod72 2009.11.25. 14:42:04

@Muad\\\'Dib: Ha meg esetleg vonalban vagy...

El sem hinned, mennyire ismerem Mariot! ;-)

Az etruszk-magyar rokonsag nagyon vad otlet (kevesbe szofisztikaltan: nagy baromsag). Ha tenyleg erdekel ez a tema, es nem csak a "halszagu finn atyafisag" helyett szeretnel valami "magasabb rendut", akkor olvasd el Csepregi Marta kritikajat.

Mario Alinei: Ősi kapocs. (Csepregi Márta) Finnugor Világ, 2005. szeptember, 37–38.

Franky4fingers 2009.11.25. 14:44:01

@Muad\\\'Dib:
"A gárdisták megjelenése sokakat tölt el félelemmel..."
Sokakat meg nem. Hja, az élet nehéz.

És ráadásul - egylőre- a GÁrda tolerálja az országban élő kisebbségeket, maximum felemelika hangjukat, ha a kisebbség normát sért-

Francekellregisztralni 2009.11.25. 14:47:21

Én is elég pancsernak tartom a delikvenst hogy lenyomozhatóra csinálta azt a képet...az internet aljas egy dolog.
De tényleg azt csinal amit akar a MAGÁÁÁN életében...Dart Vadernek is öltözhet hétvégente, mi köze hozzá bárkinek.
Utálni is joga van asszem bárkinek bármit, amíg nem tesz valamit ami törvenytelen. Az nem törvenytelen hogy a C-betut eszed ki először a betülevesből...
A "félelmet kelthet" dolog is szánalmas. Én is félek a rózsaszín mini szoknyától mégse kövezik meg azt aki abban szeret járni...max nem nézegetem.

Franky4fingers 2009.11.25. 14:47:44

@recommented:

Gratulálok. Nálad a pont, külön posztot érne a hozzászólásod.

elod72 2009.11.25. 14:52:29

@Francekellregisztralni: Ausztriaban egy idoben divat volt kiirni, hogy "Magyar ne lopj!". Engem ez zavart, mert sose loptam, es mert magyar vagyok. Nem tudom, sikerul-e ezt kicsit tovabbgondolni.

istenbarma 2009.11.25. 15:22:28

CSAK AZOK RETTEGNEK A GÁRDÁTÓL AKIK TUDJÁK, HOGY ROSSZ FÁT TETTEK A TŰZRE!!!

elod72 2009.11.25. 16:01:18

@istenbarma: Csak azok irnak csupa nagybetuvel, akik mindig el tudjak masokrol donteni, tettek-e rossz fat a tuzre. ;-)

Nomen est omen. Amen.

Muad\\\'Dib 2009.11.25. 16:28:24

@elod72:
Meg fogom nézni. Mivel azonban én nem vagyok nyelvész, meglehetősen nehezen tudok igazságot tenni olyan vitákban, melyben mindkét fél az igazát hangoztatja. Nem mellesleg Finnországban ugyanúgy zajlik ez a vita, mint nálunk: Kyösti Julku például teljesen új finn őstörténeti eredményeket tett közzé, melyet egyesek cáfoltak, mások megerősítettek.

kukko 2009.11.25. 16:29:50

Gratulálok azoknak, akik képesek voltak higgadtan kifejteni véleményüket, túlzások, sértegetések, személyeskedések nélkül.

Tehát egy tanárról kiderült, hogy gárdista. Ezután szerintem a diákok egyik csoportja azt fogja figyelni, hogy mikor céloz akár a leghalványabban is a politikai állapotokra, a cigányokra vagy a zsidókra. Ha történelmet tanít, akkor arra is, hogy a holokauszt tanítása során mikor vesz levegőt. Ha ilyen körülmények között sem fogják bepanaszolni, akkor maradjon tanár!

nem pártolom a magyar gárdát, sőt még egy viccesnek szánt oldalt is indítottam a gárda konkurenciájaként:

magyargarda.cjb.hu

Ha már értékőrzésről van szó :)

Azoktól viszont elhatárolódom, akik megvernék, megölnék, börtönbe csukatnák őket. Ha a gárdatagok cigányokat/zsidókat/svábokat/feketéket/kínaiakat/buzikat stb. vernének, akkor én sem ilyen poénos formában tiltakoznék.

gorillka 2009.11.26. 09:00:47

@Francekellregisztralni: Csak a "A "félelmet kelthet" dolog is szánalmas."-hoz szeretnék hozzászólni.
Tavaly Párizsban jöttünk fel a metróból és rengeteg rendőr állt kettes sorokban, teljes védőfelszerelésben, utcákon keresztül.
Próbáltunk átmenni az úton a szállodánkhoz, ott is rendőrök álltak.
Közelről nem voltak félelmetesek, és gondoltam is, hogy nem miattunk vannak ott, de az első érzés ami átfutott rajtam nem volt kellemes. Összeszorult a szívem, megálltam, majd lassan óvatosan indultam el.
Másnap felvilágosított a párizsi barátunk, hogy náluk rendszeres a tüntetés, ő már nem is figyel oda. Akkor épp a pedagógusok tüntettek valamiért.
Én nem járok rendszeresen tüntetni, felvonulni is csak egyszer voltam még az átkosban gyerekként, mert kíváncsi voltam, hogy mi benne a jó (semmi).
Bennem a rendőri készültség is félelmet kelt, pedig törvénytisztelő vagyok, de félek a tévedésüktől.

ukunoka 2009.11.26. 11:04:57

@istenbarma: Már az is "rossz fa" ha nem pártolod őket, mármint a pártolók nagyrészének szemében ...

ukunoka 2009.11.26. 11:05:54

@gorillka: Na látod, hogy félelmet kelthet ... ráadásul ez egy ideológisi alpon szervezett dolog, nem "munkahely" mint a rendőrség ...

Mikrobi 2009.11.26. 16:18:39

Ha csak a társkereső oldalról tudtátok meg, hogy a tanár gárdista, akkor az a tanár korrektebben viselkedett, mint te, amikor "az amerikai pro és kontra érvek ütköztetése" módszerrel magyarázod, hogy gárdistának lenni náci dolog.

Aldo · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.11.27. 17:14:36

a válasz egyszerű: jobb ha nem... ha mégis, akkor is kerülnie kell nagyon erősen a politikai témákat az iskolában és titkolnia kell ezt a dolgot diákjai elől ha jót akar. ezt nehezen tudom elképzelni a gárdistákról... nekem is volt pár olyan tanárom aki elég sokat politizált (és mitadisten pont jobboldaliak voltak) órán, és elképesztőmód idegesítő volt és hozzájárult ahhoz, hogy kialakult egy távolságtartás bennem az ilyen emberek iránt.

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.11.28. 11:34:07

szerintem nem lehet egy tanár gárdista mert felelősséggel tartozik a diákjai felé illetve szerepéből adódóan egy példaként is szolgál a kialakuló fiatalok számára. sok esetben a tanárok pótszülőkként is funkcionálhatnak bizonyos hányatott sorsú gyerekek számára.

leomcholwer 2009.11.30. 10:04:15

@Aldo: Teljes mértékben egyet értek veled. A tanár is ember, természetesen lehetnek politikai nézetei, de hivatásából adódó felelőssége, hogy ezt titokban tartja diákjai előtt. Ebbe a felelősségbe az is bele tartozik, hogy nem tesz ki gárdaruhás képet magáról egy közösségi oldalra, amit a gyerekek is látnak. Ebből baja származhat neki magának is, a gyerekeknek is, sőt akár még a családjának is, és attól hogy a kisebbséget esetlegesen nem tolerálja, attól még a családját gondolom szereti és félti, és nem akarja rossz hírbe ill. vádak kereszttüzébe vinni őket. Az iskolai oktatásnak amúgy is politika-mentesnek kell(ene) lennie (max. elköteleződés nélkül beszélni a politikáról), és ez nem csak az én véleményem.

kalapácstollú 2009.12.02. 09:46:04

Hülye a kérdésfelvetés. A MG be van tiltva, tehát senki nem lehet gárdista. Miért kellene tehát a tanárokkal kivételezni? Rájuk ugyanúgy vonatkoznak a törvények.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása