75

Faszt üvöltesz, baszd meg!

Ellenőrző , 2010.03.04. 08:00 · 1 trackback

A következő levél első olvasása közben nem tudtam eldönteni, hogy miről is szól igazán. Dühös a levélíró, mert egy ordenáré hangon kiabáló tanárnőt látott-hallott egy iskola folyosóján, vagy sajnálja, mert a legtöbb nő, önhibáján kívül kerül olyan helyzetbe, hogy nem tud nőként viselkedni, kimeríti az, hogy férfiként kell helytállnia a mindennapokban.

Kedves Ellenőrző!

Szerencsém volt ma látni a Hiller István által teremtendő harmadik nem egyik előfutárát, pontosabban hallani az iskola folyosóján. Kívülről határozottan nőnek kinéző lény volt, szoknyában, magassarkú cipőben, kisminkelve tipegett jóval becsengetés után, naplóval a kezében -eddig rendben is lenne minden-, de egy teremhez odaérve hirtelen átváltozott, feltépte az ajtót és artikulálatlan hangon beüvöltött, hogy "a faszt üvöltesz, baszd meg?!" finoman és nőiesen utalva arra, hogy nem tetszik neki a teremből kihallattszó zaj.

Meglepődtem rajta, az osztályban tartózkodó diákok kevésbé, erre utalt a teremből kiszűrődő zaj felerősödése. Gondolom a tanárnő ugyanígy kezeli a stresszt mindennap az órán is, talán ezért is üvöltenek a diákok is, amíg rá várnak. Én igenis hiányolom a társadalomból a nőként viselkedni tudó nőket -bár belátom nem egyszerű feladat- és a férfiként viselkedő férfiakat. A mai magyar társadalomban a végletek dominálnak, kurvának öltözött fiatal lányok, vagy egyneműnek ható lények. A nők viselkedése döbbent meg leginkább -nyilván azért, mert férfi vagyok-, egyre gyakrabban hallunk-olvasunk agresszíven viselkedő nőkről, fiatal lányokról, akik ütik-verik társaikat, közönségesen viselkednek rendezvényeken, iskolában, közterületen egyaránt. Szerintem nagyon rossz irányba haladunk, és erről mi férfiak tehetünk elsősorban, a kormány az idióta rendeleteivel, mi férfiak, azzal, hogy nem kezeljük nőként a nőket, apaként, hogy nincs időnk, erőnk, lehetőségünk támaszként segíteni az anyákat a gyereknevelésben. Talán a tanárnő sem üvöltene így, ha lenne lehetősége nőként viselkedni, nem kellene férfiként helyt állnia az életben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenorzo.blog.hu/api/trackback/id/tr841806469

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mutyiexport 2010.03.04. 13:48:02

Már megint az a kibaszott forgóajtó. Azt hiszi a magyar, amikor azt mondják rá, hogy ugyan később megy be a forgóajtón, de előbb jön ki, az valami pozitív jelentéstartalommal bír. Nos, ez nincs így. Történt, hogy kicsi országunk lett a legfőbb menedé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.04. 08:46:13

Azé hillerpifta igen gyorsan dolgozik!

Egy tavalyi, óvodásoknak szóló rendelet gyerekromboló hatását láthatjuk egy felnőttön!

Igen, kérem szépen!

Ez az igazi jobbos értelem. Felsőbbrendű.

Meg a sok agresszív nő!
Már nem úgy van, hogy hazamegy a férj, a nő ura és parancsolója, és megpofozza az asszonyt, aki egyszer csak megmérgezi az urát, hanem a fitnestermekben kigyúrják magukat, és visszaütnek, vagy mindjárt ők ütnek először. Szegény nagyhasú sörtől és focitól kába férfire.
Meg pénzt keresnek. Már a nők.
Akár sok pénzt is, és ettől függetlenednek.
És úgy viselkednek mint egy független férfi.

Mellesleg szerintem is probléma ez az egész.
A nőnek helye van, és ez a hely a konyha.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.03.04. 08:49:03

Az nyilvánvaló, hogy a tanárnőnek mi hiányzik...

Viszont lehet, hogy én sem szívesen hívnék el egy kávéra egy ilyen mosdatlan szájú nőt.

Itt pedig nem nőként nem volna szabad így beszélnie, hanem tanárként.

Ysu 2010.03.04. 09:33:10

A kérdés azért felmerül bennem a poszt olvasása közben: egy férfitanártól megengedhetőnek tartjuk, ha a fent idézett mondattal lép be az osztályba? Vagy Lesből Támadó Ruhaszárítókötél megjegyzéséhez csatlakozva maradjunk annyiban, hogy ez a stílus nem fogadható el egy tanártól - sem nőtől, sem férfitól.

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2010.03.04. 09:52:27

@Ysu: A kérdés azért felmerül bennem a poszt olvasása közben: egy férfitanártól megengedhetőnek tartjuk, ha a fent idézett mondattal lép be az osztályba?

Férfitanártól igen. Mivel kevés férfitanár van így az ilyen esetek száma arányaiban elhanyagolhatóan kevés. ;-)

Újabb érdekfeszitő post az ellenőrzőn. :P

Állítsuk meg a ......... 2010.03.04. 10:04:10

Férfitanártól sem , sőt az sem , hogy másnaposan félrészegen jelenik meg az órán.
El kellene beszélgetnie a "kedves" tanárnővel az igazgatónak.

Nőnek a konyhában a helye? hmmm
Az idióta apósomnak is hasonló az ideológiája , mindenről véleményt alkot , bár ő még sohasem mosogatott és nem főzött , meg tulajdonképpen otthon nem végzett semmilyen háztartási munkát , szép kis férfipéldány.

ikri 2010.03.04. 10:51:57

@kolbászoszsömle:

Ne legyél már szándékosan ennyire sötét, ez a bejegyzés tendenciákról szól, nem pedig egy rendelet következményéről.

Persze, egy ilyen túlliberalizálódott világban neked is szíved joga hülyének lenni.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.03.04. 11:04:33

Egyébként ha tényleg minden nő a konyhában lenne, akkor legalább nem volna munkanélküliség, a nő nőnek érezhetné magát, a férfi meg férfinek, mert mégiscsak ő tartja el a családot.

És akkor egyértelmű lenne, hogy ki basszájbázhat!

Na jó, csak vicc volt...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.04. 11:13:48

@ikri: Múltkorjában kitárgyaltuk, hogy a hillerpiftás MN cikk egy rosszindulatú, hazug, keresztényjobboldali demagógia.

Erre mit is kell itt látni?
Jön a hülye jobbos keresztény, és megen hazudozik.

Annyira nehéz lenne azt írni amit akar, nem pedig amit sikerül?
Vagy feltétlen meg kell sértődni, ha valaki arra reagál, amit leír, nem pedig amit gondol?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.04. 11:16:05

@ikri: jah, és tévedés ne essék, nem a keresztényjobboldaliakkal van bajom elsősorban, hanem azzal, hogy hazudoznak.

zZz 2010.03.04. 11:17:35

Mi férfiak tehetünk róla?
A nők akartak ilyen egyenjogúságot, ill. pontosabban a feministák. Ha a szélsőséges feministák nem akarnák annyira egybegyúrni a két nemet, akkor szóba sem kerülnének ilyenek.
Egyébként meg az a baj, hogy nincsenek jó példák a gyerekek előtt, nincs igazából kiről jó női, ill. jó férfi mintát venni.

(más: "Lakásterend kiállítás" az a lakásterend elég rosszul néz ki)

gabcigirl 2010.03.04. 11:20:58

@kolbászoszsömle:

A te helyed meg egy feminista gyűlés ahol jól eltángálnak a harcos amazonok:))))

zZz 2010.03.04. 11:21:29

@zZz: ja látom már, hogy nem rajtad múlik, mi szerepel a blogajánlóban.

escapelle 2010.03.04. 11:26:19

nekem az általános negyedikes fiam tanítónője mondta: legszívesebben a faszánál fogva basznám ki az osztályból (na ja, eleven a gyerek, de én köpni-nyelni nem tudtam)

zZz 2010.03.04. 11:34:03

@ultraviolet: és nem közöltétek vele, hogy ha még egyszer így nyilatkozik bármelyik gyerekről is, akkor ti basszátok ki az iskolából?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.04. 11:50:03

@kolbászoszsömle: "A nőnek helye van, és ez a hely a konyha."
Az én szememben Neked is helyed van. Mondjuk kibérelt helyed az első útszéli diófa legvaskosabb ágán, kötéllel a nyakadon, lógó lábakkal...

Starlark 2010.03.04. 11:51:21

Ultraviolet: Miért nem kérdezted meg hogy akkor merre is találod az igazgatót?

ikri 2010.03.04. 11:56:26

@kolbászoszsömle: már megint hol látsz te itt "jobbos keresztényt" hazudozni, te véletlenül sem demagóg ?

nestrot10 2010.03.04. 12:03:14

Tömjén Zsolt most örül mi?:)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.04. 12:12:45

És akkor még csodálkoznak, hogy a néhány diák a kultúra védelmében néhanapján szájon kapja a mocskolódó tanárát... Azért álljon meg a nászmenet!

Aladár69 2010.03.04. 12:18:05

Mi a faszt írsz ilyen posztokat baszdmeg! Miért a kormány tehet arról, hogy egy nő nem tud nőként viselkedni? Nézz körül a ngyavilágban, nézd meg a kereskedelmi televíziók adásait, meg az Internetet elárasztó szennyet. Aztán beszélj arról, hogy miért a Kormány a hibás, meg a Hiller. Seggfej!

Aladár69 2010.03.04. 12:22:23

természetesen nem ngyavilágban hanem nagyvilágban...
még egy kis kiegészítés: a történet lényege szerintem nem az, hogy a drága tanárnő nem tud nőként viselkedni, hanem az, hogy nem tud tanárként viselkedni. De ez sem a Kormány hibája (szerintem)

kozgaztanar 2010.03.04. 12:31:13

"az kiabál, aki fél", a verbális agresszió sem az iskolán belül, sem azon kívül nem kívánatos!
egyik fél részéről sem...

nyafnyaff 2010.03.04. 12:49:32

Ki az a perfekt ember aki manapság nem akad ki legalább egyszer egy héten? Megint csak a szűz férfiak vannak bent? A nőt igenis tisztelni kel, ők csak akarták hogy egyenjogúság legyen de ki a f engedte meg..? Te konyhás, anyád is konyha rabszolga(volt)? Megint a nagy semmin rágódnak egyesek, fújuk fel a szart mert abban világelsők vagyunk. Azt is megírták, hogy miért akadt ki a tanárnő ennyire, vagy fingja sincs mi folyik az iskolákban egyeseknek, mennyire bunkó generáció ez, a most 20 évesek még angyalok ezekhez.20 éve dolgozó iskolában, és egy pár generáció kiment.

Logan Grimnar 2010.03.04. 12:59:23

Iskolába, becsengetés után láttam...
Melyikben találtad egyszerre csak úgy spontán magadat? És mit tettél az esemény után?

Az a bajom, hogy az ilyen posztok abszolút nem hitelesek.

Ha én a lányom iskolájában ugyanis ilyennek lennék fültanúja, ( amibe mondjuk becsöngetés után - ebédbefizetési napok kivételével - nem lehet bejutni csak diáknak illetve pedagógusnak ) utána rögtön az igazgatóhoz mennék panaszt tenni.

A poszt második részében - az első rész igazságtartalmától függetlenül - számos igaz dolog van.

gigantikus kertitörpe 2010.03.04. 13:02:56

Mondani kellett volna neki:

"Kussssspicsába, pofádat befogod, a Te dolgod a szülés!!!!"

lunanyuszi (törölt) · http://lunanyuszi.blogspot.com/ 2010.03.04. 13:05:23

Szerintem teljesen mindegy ám, hogy ez az üvöltés nőtől vagy férfitól származott.
@Hirmondo Helen: Azt hiszem, kolbászoszsömle most valami paródiát nyom, (bár az is lehet, hogy Te is...)
@zZz: Szerintem ez egy félreértelmezés, nem jellemző az, hogy bárki egybe akarná gyúrni a két nemet.

nyafnyaff 2010.03.04. 13:10:02

Az, hogy egy szülőnek nincs ideje a nevelésre az kamu, lustaság és kényelmesség. A gyerek viselkedése a szülő tükre, amit otthon lát azt hozza magával (na meg a TV-ben...) Apám egész életben 12 órázott, de volt ideje ránk és beteges anyánkra. És így a 40 fölött is elszégyellem magam ha káromkodom, SZEMI KORMÁNYHOZ ÉS RENDSZERHEZ NINCS KÖZE MENYIRE VAGY BUNKÓ, CSAKIS OTTHON KÉRDEZHETSZ RÁ.

Gunilla 2010.03.04. 13:13:13

Ez egy érdekes téma. Köszönöm, hogy valaki végre szóba hozta ezt. Döbbenetes, hogy pedagógusok így beszélhetnek a gyerekkel. Hiszen az ő munkájuk a nevelés, amit példamutatással is kell végezni. A történet szerintem akkor is megdöbbentő lenne, ha férfi tanár követte volna el a káromkodós rendreutasítást. Engem nem elsősorban az zavar, hogy a nők beszélnek mocskosan, hanem az, hogy majdnem az egész magyar népesség, korra, nemre, vagyoni helyzetre, foglalkozásra való tekintet nélkül. Mindent elönt a közönségesség.
Abban viszont vitába szállok a posztíróval, miszerint a férfiak tehetnének a jelenségről. Erről szerintem az egész társadalom tehet, mert már szinte sehol sem várnak el kulturált viselkedést. Az egyenjogúság is egy másik kérdés szerintem. Én egyenjogú nő vagyok, tudok kemény és határozott lenni, ha a helyzet úgy kívánja, de akkor sem alpári, közönséges módon vagyok kemény. Ráadásul szeretek nőiesen öltözni, de nem túl kihívóan (sajnos, amit a fiatal generációk öltözködéséről leír, az igaz. Vagy ribancos külső, vagy túl sportos kinézet, átmenet nélkül).

Állítsuk meg a ......... 2010.03.04. 13:21:12

@Gunilla:
Megkérdezhetem , hogy téged miért zavar az ha egy nőnek sportos az öltözködése?
Én például általában sporcipőkben , farmerben közlekedem:
1.Egész nap 8-9 órát kell ülnöm íróasztalnál , ott papucsom van.
2.Tömegközlekedem , tűsarkúban ez elég nehezen menne .
3.Az egészségi állapotom miatt is indokolt a kényelmes utcai viselet.
4. Egyébként sem vagyok megfizetve , a nőies , divatos, elegáns öltözködés pedig igencsak drága.

Kora Délutáni Kornél 2010.03.04. 13:22:05

Azt értem, hogy a posztoló látott egy jelenetet, amit szerinte méltatlan volt egy nőhöz, és mindenképp méltatlan volt egy tanárhoz. Ezt értem.

De hogy ebbe miért kell belekeverni a szerző világfájdalmát és naiv világmagyarázatát, azt nem értem.

Különben meg sokadszor jön elő ez a motívum a blogon. A legtöbb szakmának, ahol emberekkel kell foglalkozni, megvannak a viselkedési szabályai. Még akkor is, ha ez esetleg nincs leírva sehol.

A tanári pályán egyértelmű, hogy nem trágárkodunk a fent leírt módon diákkal, nem ütünk meg diákot, nem adunk el neki tisztítószereket, nem fogadunk el tőle aranyórát, nem tartunk részegen órát, nem gyújtunk rá a tanteremben, stb.

A jelenlegi állapotban nem látom, hogy az igazgatóknál megvolna az a szándék és lehetőség, hogy a tanári állományt legalább az ilyen szélsőséges megnyilvánulások tekintetében fegyelmezzék.

KDK

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.03.04. 13:27:06

Pedig már én is káromkodtan órán, üvöltve. Elképesztő dolgok tudnak történni órán... és nem a pad alatti olvasásra gondolok.

Teddypompom 2010.03.04. 13:39:28

Én imádkozni szoktam a liftben óra előtt hogy képes legyek végigcsinálni a rajzórákat a kissé eleven 38-fős nyolcadikasokkal és a többi 15 osztállyal.
Azért hogy példát mutassak a másfajta kommunikációra következetesen magázom őket , az ötödikeseket is...

Engem szeretnek,ezért velem nem bunkóskodnak, de egymással annál inkább.
Azt mondja nekem( bizalmasan)az osztály bohóca,mintegy tájékoztatásul ,egy fiú erőteljes érdeklődésére utalva a neki tetsző lány iránt:
-Tanárnő! Itt a tavasz, dagad a fasz.Ez is érzi a pinaszagot....-
(Belvárosi ölég jónevű gimnázium 10 osztály.....)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.04. 13:43:25

@Teddypompom: ha gyalog mennél, többet tudnál imádkozni, és nem lenne narancsbőrös a segged.

Relevancia? Az nincs!

Jah, rajztanár. Nő...

Bocsánat.

babó 2010.03.04. 13:44:43

hát baszki elegem van ebből a nőként viselkedni baromságból. legyen szép, nyugodt, agyatlan, szűzies kurva.

tudod mit láttál? egy embert erősen meghajlott gerinccel. ha pontosan ugyanezt leírtad volna úgy, hogy férfi az illető, ugyanilyen tragikus lett volna, ember egyenes gerinc nélkül.

ezt a harmadik nemes baromságot meg dugjátok fel magatoknak jó mélyen.

Marr 2010.03.04. 13:57:59

Gimiben az egyik tanár a legelső óráján bemutatkozás helyett káromkodott.

1. Azonnal csönd lett -- nem ehhez szoktunk.
2. Fél év múlva már nem volt "a pályán".

Egyébként muszáj posztolni akkor is, ha nincs használható levél? Ez az ok nélküli hillerezés béna.

Marr 2010.03.04. 13:59:21

+ szerintem sincs köze a nemekhez a taplóságnak.

Teddypompom 2010.03.04. 13:59:33

@kolbászoszsömle:

Beteges gyülölködés.
Mostmár értem miért nem szeretett anyukád kiskorodban.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.04. 14:15:17

@Teddypompom: Nah, akkor most meséld el nekem, hogy mi relevanciája a történetednek a poszttal!
Ha megkérhetlek rá!

Utána gyűlölködjünk tovább...

Tehát, mi köze van a mocskosszájú kinyalt tanerőnek ahhoz, te liftben imádkozol, hogy ne legyen baj abban az osztályban, ahova mész, és ahol téged szeretnek, tisztelnek és malac mondókákat mesélnek!

Chegs 2010.03.04. 14:31:21

@ultraviolet:
ultraviolet 2010.03.04. 11:26:19
nekem az általános negyedikes fiam tanítónője mondta: legszívesebben a faszánál fogva basznám ki az osztályból (na ja, eleven a gyerek, de én köpni-nyelni nem tudtam)

Eleven... ez pedig valószínűeg az évtized eufemizmusa..
Nem elfogadható, ahogy a tanárnő beszélt, de Te miért nem tanítod meg a kölyköt, hogy hogyan illik az iskolában viselkedni?!

Teddypompom 2010.03.04. 14:35:23

Ha tanár lennél akkor azt is tudnád ,hogy mostanra már nem evidencia az,hogy ha belépsz az osztályba csend lesz.
Le sem t.....k,hogy ott vagy-e vagy sem.
Az hogy minden óra elején üvölteni kell, hogy észrevegyenek nagyon megterhelő.
Én már bemikrofonoztam magamat ,mert nem bírom különben hangerővel.
A kölykök karaoké-rajzórának hívják, és már igénylik, mert egyik másik figyelne vagy érdekelné amit mondok, de a többi kis "rosszcsont" úgy űvölt,hogy ez lehetetlen.

Néhány hete voltak benn nálam tanárképzősök hospitálni.
Mit mondjak,egyik másik osztálytól sokkot kaptak.....

Szóval szerintem sem stílusban,sem hangerőben,nem kirívó már a topiknyítóban említett tanári vislekedés.
Lehet ,hogy abban az iskolában már csak ez a fajta attitűd működik.
Én nem értek vele egyet,de a mostani körülmények között simán eltudom képzelni,hogy egy tanárnőből kiképzőőrmestert csináljanak a diákjai....

babó 2010.03.04. 14:40:56

mondjuk a rajzóra kemény dió. anyámnak a 30 év tapasztalatával matekórán nem kell üvöltenie. kicsit kóstolgatják, de jön a minden órán röpdolgozat, gyűlnek az egyesek és csak kuss lesz egy idő után. nem szívbajos, ez igaz, és nem is imádkozik (legalábbis ezért tutira nem). mert az a vacak érettségi csak kell.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.04. 14:49:35

@Teddypompom: Tehát a relevanciája a mondókádnak az, hogy a tanár jogosan és okkal lép be a Faszt üvöltesz, baszd meg köszöntés-kérdéssel.
Gyakorlatilag a modern megfelelője, a Hogy vagytok kedveskéim?-nek.

Értem.

Teddypompom 2010.03.04. 14:55:05

@babó:

Na igen.A matek az más tészta.
De már a fizikatanár (nálunk leglább is) panaszkodik.

Ha egy mesebeli tündér megkéredezné hogy szerintem min kelle változtatani, én elsőként radikálisan felemelném a testnevelési órák számát...
Aztán külön bontanám az osztályokat lány és fiú csoportokra.
Az iskola lehetne koedukált, de az osztályok nem.

Az iskolákat anyagilag érdekelté tenném a hatékony oktatásban,tehát a sikeres felvételik után adnék nekik prémiumot...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.04. 15:07:14

@Teddypompom: Tanár vagy, magyarázd el, akkor.
Úgy, hogy megértsem.

Ez a szakmád, és én nem vágok bele a szavadba.
Ha értesz hozzá, meg tudod tenni.

Szóval, miféle relevanciában áll a mondandód azzal, hogy van egy ember, aki azt meséli, hogy hillerpifta álma megvalósulását látta: a kifestet nőt, aki artikulálatlanul (de érthetően) üvöltve lép be az osztályterembe, amire az osztályteremben lévő gyerekek még hangosabbak lettek.

Szóval?

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.03.04. 15:38:28

„Szerintem nagyon rossz irányba haladunk, és erről mi férfiak tehetünk elsősorban, a kormány az idióta rendeleteivel..." - és a sok választópolgár, aki kétszer egymás után megszavazta nekünk!!

Kérdés: abban az osztályban tanított a nő?

Amúgy meg a pedagógusi pályán kevés a férfi. Felsőoktatásban pedig női oktatóval találkozni kevesebbet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.04. 15:40:15

Nem értem, hogy egy nőnek látszó egyednek miért hullik fasz a szájából.

sTormy 2010.03.04. 15:40:25

"egyneműnek ható lények"

Kedves beküldő hány nemű?

escapelle 2010.03.04. 15:53:47

@Chegs: "de Te miért nem tanítod meg a kölyköt, hogy hogyan illik az iskolában viselkedni?!" Hidd el, próbálom. Például tudja, hogy nem illik csúnyán beszélni, sem az iskolában, sem máshol. És akkor ezt hallja a tanító nénitől? Lehet, hogy rosszul gondolom, de amit a gyerektől elvárok, azt magamtól is elvárom. Minimum.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.04. 16:03:19

V-Chip kell minden tanárba, meg diákba! Amit a kövér kisfiúba építettek be a South Park-ban :-)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.04. 16:06:04

Nekem még volt igazi férfi tanárom. Nem vártuk csendben. Amikor belépett, úgy odavágta a naplót az asztalhoz, hogy csak reccsent, aztán felkapott egy széket és elhajította a fejünk felett, a terem végébe, majd a legnagyobb nyugalommal leadta az anyagot.
Azután minden alkalommal csendben, suttogva üldögéltünk az ő órája előtt.

east69 2010.03.04. 16:52:08

Bassszzzz ....!
Mi köze a Hillernek a tyúkhoz ?

dr.pupak30 2010.03.04. 17:46:42

mitől frusztrált a tanárnő? meleg helyen van, 40 órát sem kell dolgoznia egy héten. nyaranként azt csinál amit akar. menjen el hidegburkolónak azt ott primitívkedhet

anus dei 2010.03.04. 17:47:22

a gyurcsán csipje okozta, amit a szabadkőműves vakcinagyár helyezett a tarkója alá

dr.pupak30 2010.03.04. 17:54:52

nem értem miért vannak oda a tanárok? nyugati társaikhoz képest a magyarok egész normálisan viselkednek. majd akkor lesz kemény a helyzet, amikor majd megvárják iskola után, felgyújtják az autóját stb.

Reggie 2010.03.04. 17:55:59

@ultraviolet: tehat te is 8kor fekszel le?:)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2010.03.04. 18:25:08

@kolbászoszsömle: Az utolsó mondatodat hol olvastad?!(a nők helye a konyha)Az enyém biztos nem.

sTormy 2010.03.04. 18:37:29

@pupak30: ó, ecsém, te sem nagyon láttál tanárt közelről... de hogy a hidegburkolókkal mi bajod, azt pláne nem értem.

dr.pupak30 2010.03.04. 19:49:11

@sTormy: sajnos túl sokat láttam, sok hasznom belőle nem volt. inkább károm.
hidegburkolókkal semmi, őket ti "értelmiségiek" nézitek le.
de ennek a tanárnak lapát kéne a kezébe nem napló. érted már? vagy te is tanár vagy? :)

bölcsésztanár 2010.03.04. 20:05:43

Szerintem a középiskolai tanár az férfi. A tanító meg nő. Valahogy ezt kéne visszaállítani. Amúgy a poszt utolsó mondataival egyetértek.

ludimagister 2010.03.04. 20:19:28

Nyugdíjhoz közel járó tanár vagyok. Természetesen megengedhetetlen az, ahogyan a tanárnő beszélt. Én soha, semilyen körülmények között nem teszem.(mármint, nem beszélek és írok ilyen stílusban.)Sajnos azt tapasztalom, hogy a körülöttem élők, az egész magyar társadalom egyre inkább. A diákjaim a vidéki gimnáziumban még csak a folyosón, az utcán, gondolom otthon is, de egyre több ember mindenütt, rádióban,tvben, telefonon, utcán, kommentben (itt is)trágárkodik.előre látható volt, hogy azok a felnőttek, akik így beszélnek, így fognak a munkahelyükön is. A tanárnő szavai ugyanolyan szörnyűek és megengedhetetlenek, mint a szülőké, akiknek többsége (elnézést kérek,azoktól akik nem teszik) ebben a hangnemben beszél a saját gyerekével, házastársával stb.Nagyon szeretek (szerettem) tanítani, de egyre nehezebb.

Gunilla 2010.03.04. 21:33:54

@pcr: Dehogy zavar a sportos öltözködés (hiszen időnként én is szoktam úgy öltözni). Csak arra akartam ráirányítani a figyelmet, hogy a hétköznapi elegancia eltűnőben van, és ez engem zavar. Egy ilyen öltözet nem feltétlenül kényelmetlen. Nemcsak a sportcipő és a bokatörős magas sarkú cipő létezik. Pl. ha valaki farmert vesz fel, egy kényelmes fazonú (alacsony sarkú, szélesebb orrú) nőies cipővel már egész máshogyan néz ki, mint sportcipőben. Ilyenekben szintén nem gond a tömegközlekedés, vagy a sok gyaloglás (én is tömegközlekedem, tehát nem a levegőbe beszélek). A másik pedig az, hogy az elegancia nem pénzkérdés. Nőies, elegáns darabokat ugyanúgy vehetsz másodkézből, vagy leárazáskor pár ezer forintért, mint egy drága divatszalonban horribilis áron. Pont az elegánsabb fazonú ruhák közt van több olyan (pl. sima vonalú fekete szoknya), ami kevésbé divatérzékeny, és akár 10 évig is hordható anélkül, hogy avíttas hatású lenne. Fordultam én már ki sportruhákat forgalmazó üzletből (világmárka), mert a csinos, színes sportdzseki kb. 25 ezer forintba került. Tehát az öltözködési stílus megválasztása nem pénzkérdés. A divat követése már inkább az, de a sportos és az elegáns divatot követőknek egyaránt kell áldozni rá.

Gunilla 2010.03.04. 21:46:21

@ludimagister: Kedves ludimagister, teljesen egyetértek. Honnan tanulna az a gyerek normális beszédstílust, ha a családi környezetben sem hall mást, mint a trágárságot? A káromkodás olyan, mint a környezetszennyezés. Nekem nagyon rontja a közérzetemet az ilyesmi.
Azon túl, hogy kellemetlen, a trágárságnak az emberi kapcsolatokra is negatív hatása van. Pl. csökkenti az egymás iránti tiszteletet. A szerelmi életre is rosszul hat. Ha valaki a nemi szervekre és az aktusra állandóan alpári kifejezéseket használ, a saját nemi életét sem tudja magas érzelmi-érzéki fokon megélni. Nem mindegy, hogy b.szunk vagy szeretkezünk. A szexelés során a mocskos terminológia használata állati párzás szintjére süllyeszti az aktus "színvonalát".

Gunilla 2010.03.04. 21:53:46

@bölcsésztanár: Miért kellene? A munkaerőpiacon így is az a helyzet, hogy a nők többnyire minden szakmán belül főleg az alacsonyabb keresetű állásokat kapják? Miért gondolod, hogy az lenne a jó, hogy a nők az alsó szinteken, a férfiak meg felül helyezkedjenek el? Leírták az üvegplafon- jelenséget, ami szerint a nőknek a szakmai hierarchián belül van egy láthatatlan felső határ, amin nagyon nehéz áttörni. Pedig a vezetői posztokon a nők ugyanúgy megállják a helyüket, mint a férfiak.

Gunilla 2010.03.04. 21:55:56

@pupak30: Szerintem az is elég, ami most van. Nyugaton sem mindenhol olyan rossz a helyzet, mint írod. Szigorúbb büntetések kellenének, akkor nem fajulna el ennyire a helyzet.

2010.03.05. 00:22:23

Jó lenne, ha ezek a posztok némi igazságtartalommal jelennének meg.
Ki mondta, hol mondta, mikor, ki hallotta, satöbbi, mert így, ez az "ott voltam ahol mesélték" hozzáállás nem igazán hihető.
Egy tanárom mondta, hogy " az a baj a férfiakkal, hogy nők nevelik fel őket" - ez is baromság, viszont így a másik nemre (nők a fériakra és viszont) lehet kenni hogy ki miben (nem) hibás, és ki (nem) tehet az egészről. Tény, hogy most már nem is olyan egyszerű nőnek / férfinak lenni, főleg nem a tanári pályán!
És míg egy férfi megteheti (értsd elnézzük) hogy tockost adjon/káromkodjon/stb, addig egy nőnél ez megütközést kelt. Jogosan. De milyen más eszköze van annak a szerencsétlen tanárnőnek, amikor még be is szólnak neki a diákjai, olyanokat, amikbe egy kocsis is belepirulna?
(tanítási gyakorlaton voltam, tizedikes osztály, Marika néni jön be, a diákok élből letegezik. Megkéri őket, hogy magázódjanak, mert ez a szabály már kilencedik osztály óta (látszott rajta, hogy nem elsőre és nem másodszorra kéri meg a diákokat) Válasz : "jól van Mariskám, na, ne húzzad fel magad, minden okés lesz, akkor tegeződünk". Erre ti mit lépnétek? Újpesti szakközépiskola, 2008 tavaszi félév.

bölcsésztanár 2010.03.05. 00:30:15

@Gunilla:
Természetesen nem a mai fizetési táblában gondolkodva írtam ezt. Nyilvánvaló, hogy minden pedagógusnak járna annyi, amennyiből családot tud eltartani. Meg még több is, pl. társadalmi megbecsültség stb. elkoptatott, pusztába kiáltott szavak.

bölcsésztanár 2010.03.05. 00:33:53

@Humbino:
Újpesti szakközépiskolából dobbantanék, amint lehet. Persze valakinek nem lehet. Van egy barátom, gázos gyerekekkel foglalkozott pár évig egy szakközépben, az első év magyarórái azzal teltek, hogy kitalálták, milyen szavakat lehet használni a b.m. és a k.a. helyett. Fantázia, intelligencia, pszichológusi képzettség és persze szoc. munkás diploma kell hozzá. Amilyen tantárgyat szeretne tanítani, az felejtős.

2010.03.05. 01:15:49

@bölcsésztanár: nem tanítok ott már, és a gyakorlaton minden szakképesítésemet, és erőmet be kellett vetni, hogy elteljen értelmesen a 45 perc (ami 30 volt kb a késők miatt) - volt egy-két jófej, akiken látszott hogy akartak valamit tanulni, de a többi motiválatlan volt. Megtanulták hogy nem tudnak mit tenni, mert nekik csak a Tescoban / Corában van jövő, mint árufeltöltő (szó szerint ezt mondták, amikor azt kérdeztem, hogy miért nem érdekli őket a tananyag-őszintén kérdeztem, őszintén válaszoltak)
És ez jobban elrémiszt, mint az, hogy valaki káromkodik, mint tanár.

lederlaszlo 2010.04.16. 00:57:55

végül ülök egy körengetegben és locsolgatom egyetlen megmaradt bonsaimat. meg kell hogy büntesselek titeket szeretteim, fájdalmat kell okozzak önmagamnak. megvonom magamat töletek, ezt megérdemeltétek, felnöttségem valós bizonyítéka. kinyilatkozásam mint sav marják maradék értelmem, a szeretet felelössége csak ami éltet. nektek megmarad egy nyom, egy befejezetlen üzenet, de tudom nem értitek, mint illat a mohos kötenger felett, egy mosoly, egy fecskevillanás.
ahogy pók fonja repedt hálóját valami belsö kényszer által, így viselem én is sorsomat. csak nehogy egy felajzott nöstény álmaiba keveredjek...
faszüvölteszbaszdmeg...

Don oden 2010.06.09. 21:28:15

A levélíró egy pöcs! Mi a francér keletkezett a feminista mozgalom ha nem azért, hogy kitörhessenek a nők, a nő szerepükből? Nem tudtak megülni a seggükön, most maradjanak kussban. Emellett, az erőszak egyre csökkenő életterület mellett egy természetes és ösztönös viselkedésforma, nemtől függetlenül.

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása