499

Ki védi meg a fiamat a tanárnőtől?

Ellenőrző , 2010.04.22. 08:00

Levélírónk az "Elfogadható-e a tanár-diák viszony?" című posztunk után ragadott tollat és megosztotta velünk a fia történetét. Leírja, hogy fiát az osztályfőnök kiszemelte magának és 9.-es kora óta kivételez vele, maga mellé ülteti az osztálykiránduláson és sms-eket küld neki. Attól tart, hogy az idő múlásával komolyabbra is fordulhat ez a kapcsolat és nem tudja, mit tehetne ellene.

 

Kedves blog!

Örömmel olvastam az "Elfogadható-e a tanár-diák viszony?" című írást, különösen azért, mert személyesen is érintettek vagyunk egy hasonló ügyben, bár őszíntén remélem, hogy nem jutunk el odáig, hogy esküvő, pláne gyerek legyen a dologból. A hozzászólások elkeserítettek, több együttérzést és felháborodást vártam volna, ezzel a hozzáállással tényleg nem várhatunk sokat a tanároktól hasonló helyzetben.

A mi rövid történetünk annyi, hogy a fiam 17 éves, nagyra nőtt, koránál idősebbnek látszó fiú. Már 9-es kora óta határozottan tetszik az osztályfőnökének, amit a tanárnő egyre leplezetlenebbül ad tudtára. Először csak az ártalmatlannak tűnő kivételezéssel kezdődött, aztán az osztálykiránduláson már maga mellé ültette a buszon és mindenhová kísértette magát, a fiam pedig nem mert ellentmondani, mert mégis csak tanár. Azóta egyre rosszabb a helyzet, telefonon hívogatja, osztályprogramot szervez, és a fiamnak mindig mellette kell ülnie, ez pedig lassan már a fiamnak is tetszik. Természetesnek veszem, hogy hízeleg a hiúságának a helyzet, engem viszont egyre inkább elkeserít. Tehetetlenek vagyunk,  hiszen konkrét dolog egy pár sms-n, közös sétán kívül nem történt, de tartok attól, hogy ahogy nő a fiam, egyre jobban ráakaszkodik a tanárnő, aki egyébként egy huszonéves, kimondottan szép fiatal nő. Mit lehet tenni egy ilyen helyzetben, hagyjuk, hátha magától elül a dolog, vagy beszéljünk az igazgatóval?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ellenorzo.blog.hu/api/trackback/id/tr251940804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.22. 15:40:43

Őszintén szólva rám is nyomulhatott volna némelyik tanerő amikor 17 éves voltam :D Tuti nem szórakoztam volna sokat a dologgal!
Amúgy 18 éves kora után meg úgyis a gyerek dönti el, hogy kivel mit és hol csinál...

lüke 2010.04.22. 15:41:02

@Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem

:):):)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.22. 15:41:46

@Alikam: aki lelkileg serult az jellemzoen nem erzi jol magat a boreben. ugyanis a lelki serultsegnek a rossz kozerzet a tunete.

en remek harmoniaban elek:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.22. 15:42:26

@mézescsók: Dehogynem szoktak ofőséget kapni a frissen végzettek.
Többen mesélték ismerősök közül, hogy simán 1 év után rájuk tukmáltak egy osztályt, mert valamelyik rutinosabb kollegának nem volt humora osztályfőnöknek lenni.

mézescsók 2010.04.22. 15:46:09

@az igazi Sipi: A kilencedikesben igazad van, én olvastam felületesen.
A másik kérdésben szerintem nem. Láttam már első szerelemtől elkábult tiniket. Egy kamasszal különösen nehéz megértetni dolgokat. Előfordulhat, hogy nem egy jó dugás lehetőségétlátja a dologban.
A haverjai pedig inkább cikizni fogják és jót röhögnek rajta,még akkor is, ha titokban egyáltalán nem bánnák, ha nekik összejönne a dolog. A srác egyáltalán nem biztos, hogy primán érzi magát ebben a szituban.

alumi 2010.04.22. 15:47:18

@zoldborso: lépten-nyomon?
nekem nem volt egyértelmű, hogy a posztíró lépten-nyomon beavatkozna..

ha a Te gyereked kerülne ilyen szituba, Te nem aggódnál? megsímogatnád a fejét, hogy "jól van kisfiam, csináld csak" ?

nem dönthetsz a gyerek helyett, ez igaz. de hogy milyen döntéseket hoz majd később, az az értékrendjétől függ. az értékrendje pedig attól, hogy Te mit és hogyan adsz át neki, hogy milyen példát mutatsz az életedben.

és igenis, ha baj van, még felnőttként is visszarohanunk a szülőkhöz iránymutatásért. nem beleszólásért! tanácsért! és ez nagy különbség. én a mai napig megbeszélem az ősökkel, ha valami baj van az életemben, pedig több, mint tíz éve független vagyok tőlük teljesen. ha történik valami, mégis a mai napig az ő számukat keresem elő először a mobilomban.

a posztban szereplő srác pedig még ráadásul a szüleire szorul bizonyos értelemben és a szülő felelős is érte. ezt az ügyet nem lehet annyival elintézni, hogy jó fiam, de legalább használj kotont! ha nem a tanárnőjéről lenne szó, akkor simán elintézhető lenne ennyivel, de azért a tanár-diák viszony teljesen más.

Közöd?? (törölt) 2010.04.22. 15:51:01

milyen hülye poszt ez? soha az életbe nem bocsájtja meg a fiad ha keresztbeteszel neki, dugja csak meg a tanárnőt nem lesz semmi baja belőle!

alumi 2010.04.22. 15:58:08

@az igazi Sipi: ha 16 éves korod óta nem szólnak bele, akkor hogy szóltak bele 17 évesen egy idősebb nővel való kúrásba?
és mi az, hogy nem tudod megbocsátani? belehaltál? összeomlott az életed? nem tudsz izélni azóta mással? ...
sokkal nagyobb drámák vannak és azokat is meg tudják bocsátani.

alkoholista szülők, elvált, marakodó szülők, agresszív szülők, zsarnok szülők....mind-mind megbocsátást nyernek, nyertek. te meg nem tudod megbocsátani azt az egy dugást? sajnálom a szüleidet, de komolyan, hogy ilyen srácuk van!

persze azért gondolom, a nagy élet megélés közben anyád fizette a kotont 17 évesen, meg apád dugta a szádba a falatot igaz? arra jók voltak mi? hogy milyen szülő lesz belőled, inkább bele sem gondolok.

Atticus Maximus 2010.04.22. 16:04:59

9 éves korban tanítják, hogy mi a különbség a sorszámnév (9.) és a tőszámnév (9) között. Lehetne egy kicsit igényesebben is megírni ezt a kamu-gyanus sztorit.

Mindemelett:
- ha 17 éves srác lennék mostani (40+) ésszel, azt mondanám 'mindent bele!'
- ha 17 éves srác lennék 17 éves gondolkodással, tétováznék. Örülnék a társak elismerésének amit a tanárnő kitüntetett figyelme váltott ki, de szoronganék a szexet illetően (valszleg a tapasztalatlanség miatt)
- ha a 17 éves srác apja lennék, tétováznék a megoldást illetően. Mindenképpen beszélnék a kölökkel, hogy ő mit érez, mit gondol a dologról... nagy valószínűséggel az óvszer használata lenne a választott út.... (bár lehet, hogy a feleségem más megoldást preferálna).

És persze ott vannak az extrapolált esetek:
- a tanárnő nem fiatal és/vagy nem szép és csinos.
- a tanárnő valójában férfi
- szerepcsere: fiatal tanár 17 éves iskoláslánnyal
- idősebb tanár 17 éves iskoláslánnyal

És ne felejtsük el:
Van-e különbség az elmélet és a gyakorlat közt? Elméletileg nincs, de gyakorlatilag van!

Secnir 2010.04.22. 16:15:08

@Atticus Maximus:
további extrapolált eset:
idősebb tanárbácsi fiatalabb tanárnővel?
(10 éve a feleségem, 8 hónapos baba)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.22. 16:18:24

@primula (the original): jahogy te azert csinaltal kolykot, legyen kinek parancsolni es kielni a hatalomvagyadat?:-)

az, hogy valakinek enni adok, akit en vallaltam fel, minit gyereket nem jelenti azt, hopgyt teljhatalmam van felette. ugyanis nem a gyerek kerte, hogy vilagra toljak, az a szulok dontese volt.

egyebkent probald ujra elolvasni es ertelmezni amit irtam, mert nem igazan sikerult a kronologiat osszeraknod...:-)

mondjuk ez lehet az en hibam is, mert tobbszorosen osszetett mondatokat hasznalok es megfigyeleseim szerint ez az emberek jelentos reszenek gondot okozhat..:-)

es lehet, hogy te nem erted meg, nem fogod fel, de egy ferfi elsosorban a szexualitasatol lesz ferfi, hazudhatnak barmit a beszaradtfarkuak es baszatlanok. ahogy egy not is a szexualitasa tesz nove. az osszes tobbi csak humbug. sulyemelo, autoversenyzo, katona, legimento, testor, capavadasz, okolvivo, hegymaszo barki lehet, no is es ferfi is, tehat a nemiseg szempontjabol ezek loszarok.

a szex az, ami a no es ferfi szavaknak ertelmet ad.
es ezt az ertelemadast vontak meg tolem a szuleim 15-16 eves koromban gondolvan, hogy majd ok jobban tudjak. marpedig ehhez nem volt joguk.
lehet, hogy te azt hiszed, jogod van, vagy lesz hozza. ebben az esetben kutyat tarts. macskeat ne, mert az mar sokkal kevesbe szolgalelku es neked csak bosszusagot fog okozni a sajat akarataval..;-)

belagezabela 2010.04.22. 16:19:58

Én drukkolok, hogy összejöjjön
Hajrá!!!

satho 2010.04.22. 16:21:23

... tanakodott, gondolkodott, de döntésre csak nem jutott ....

... fogy az idő, megy az idő, tanárnéni így kiált föl!

Anyádék a láthatáron, igyekezzéél széép tanítványom!

A kis kamasz belelendült... húzta, vonta, rendületlenül!

Szúrta ám a fosólukat, nyögtek mindketten nagyokat....

...dehogy baszom a pinádat kotonnal, inkább kúrom a picsádat, de azonnal!
Lábat mosni zokniban nem fogok, inkább a seggedet baszom, de nagyon !

Tolta, vonta, huzogatta.... tíz adaggal jól telebaszta

Örült a céda kedélyesen..., mert megkapta a kamaszt, de rendesen !

Együtt leszünk mindörökké, anyád közénk nem állhat soha többé....

kézenfogva tovább álltak, így ért véget a blog is mára !

Aki nem hiszi .... járjon utána :)

Ammen :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.22. 16:23:01

@primula (the original): "persze azért gondolom, a nagy élet megélés közben anyád fizette a kotont 17 évesen, meg apád dugta a szádba a falatot igaz?"

ja amugy ezzel a dumaval anyamek is beprobalkoztak, de felvetettem nekik, hogy az O DONTESUK volt a vilagrahozatalom, nem en kertem, szoval ezt soha ne felejtsek el..:-)

es ha azt akarod, hogy ugy banjanak veled a gyerekeid, ahogy en banok most a szuleimmel akik kierdemeltek a tiszteletemet es ne ugy, ahogy az en szuleim bantak az o szuleikkel, akik megkovetelni probaltak, akkor ezt te sem felejted el..;-)

Martian (törölt) 2010.04.22. 16:31:07

@margaritt: Inkább az a kérdés, mennyire kezelik éretten az ügyüket, képesek-e a szokásos fetisiszta kliséken túllépni. Mert tanár-diák kapcsolat 28 éves tanársegéd és 32 éves hallgató között is lehet...

IndyanaJones 2010.04.22. 16:40:15

Nekem 30 éve volt egy ugyanilyen történetem, Dunaújvárosban (ugye, kommunista korszak, kommunista város, a diáknak meg kuss).
A kémiatanárnő (55 éves vénlány, ronda nagy orral) rászállt az egyik osztálytársunkra (nyolcadik osztályban). A haveromnak természetesen nem tetszett a dolog, de kénytelen volt tűrni. Már nekünk is feltűnt a tanárnő pofátlan viselkedése, hogy mindig "József" (nem így hívják, de nevezzük így) volt, akit cseszegetett.
A végén aztán csak befejeztük az általános iskolát, és a haveromnak nem kellett az ötösért megdugnia a "kankóorrút" (mert csak így neveztük a tanárnőt). Az ügy részéről szerencsésen végződött...

vanna 2010.04.22. 16:57:59

@kata63: Az a minimum hogy ki kell venni a gyereket az iskolából?!

Hát, az remek döntés lenne, érettségi előtt egy évvel kiszakítani az osztályából, a megszokott környezetéből, és új helyre vinni idegenek közé, idegen tanárokhoz. Jó ötlet. :)
De miért is? Mi rosszat is csinált?! Miért kéne ilyen szinten büntetni a gyereket? Ezzel kb. 100-szor többet ártana neki az anyja, mintha összejönne a tanárnővel, ami mellesleg egyáltalán nem is biztos, hogy meg fog történni.

Egyébként a tanár-diák viszony szerintem is necces, de az nem, ha egy 17 éves fiúnak bejön egy huszonéves nő. Huszonéves csaj. Abban semmi nincs. Azért ez nem egy óriási tragédia...

átlátó 2010.04.22. 17:10:36

Jajmán...az anyuka tesztelje le a tanárlányt oszt ha rendben a műsor, akkor csak előnyére válik a fiának is. Apuka meg nézze a Hustlert...

playgorro 2010.04.22. 17:12:06

Én azt javaslom a kölyöknek, hogy ki ne hagyja a lehetőséget, mert 10-20 év múlva nagyon bánni fogja. Mozduljon rá a tanerőre, mielőtt az még találna magának mást. A 9-es kor, az milyen?

Yeeger 2010.04.22. 17:13:47

Hát nehéz az anyukák helyzete, amikor a saját fiúkat el kell engedni, mert hát most már nem a mama szeme fénye.
Inkább apjuk lássa el tanáccsal, hogy amikor majd vége lesz, akkor könnyebb legyen felállni a padlóról.
Ezek a dolgok hozzá tartoznak a felnőtté váláshoz.

kubatov_kommunista 2010.04.22. 17:13:59

"Mit lehet tenni ilyen helyzetben...?"

Sürgősen felvilágosítani Pistikét a védekezésről, venni neki óvszert és felkészülni rá, hogy nem a szülőin látjuk viszont a tanárnőt, hanem a gyerekszobában.

Most - csókolom, csókolom - ha a tanárnő egy jó nő akkor miért baj, hogy leápolja Pistikét?
Igy is úgy is leápolják (ha még eddig nem tették) - minden más meg idővel elválik vagy így vagy úgy. Gyerek felnőtt az elkövetkező 30 évben e körül fog forogni a világ. Utána a nyugdíjon. így megy ez.

Netuddki. 2010.04.22. 17:14:32

@kovi1970: Ja még annyit, ha ennyire nyilvánvaló, akkor nem túl nehéz lenne bizonyítani. Nálunk sem engedélyezett tudtommal a tanár-diák viszony.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.04.22. 17:15:28

Kedves anyuka:

16 éves koromban naponta 5 ször gerincre vágtam a nagyon csínos osztályfőnöknőmet. Mellette 3 naponta egyszer-kétszer a szintén csinos osztálytársnőmet. Összehasonlításként az osztályfőnököm tanított meg szeretkeni igazán. Azóta ennek csak az előnyét élvezem lassan két évtized távlatából.
Higyje el a fiának jobban tetszik mint Ön gondolná, csak nem meri bevalani, mert intelligens és nem akar csalódást okozni Önnek.

Ebből a kapcsolatból a fia sokat tanulhat és megkímélheti magát a sokszor kudarcba torkolló kamszkori szextől, valamint későbbi kapcsolatainak nagyon jó irányítója lehet, szerzett tapasztalatai a későbbiekben nagy sikert bíztosítanak számára a nők körében.

Egy érett nőtől sokat tanulhat, viselkedéstechnikát, érettebb gondolkodásmódot, önbizalmat, kommunikációs készséget stb. A magánéleti technikákról nem is beszélve. Hogy hogyan kell megoldani egy konfliktust, mit jelent a férfias viselkedés jó értelmezése.

Tekintsen úgy a fiára mint aki egy ösztöndíjat nyert egy kiváló magántanár által nyújtott képzésre.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.04.22. 17:15:32

Miért kéne bármit is tenni? Ha a szülő beleszól, csak elbassza a dolgokat. Majd megjön az esze a srácnak a farkából, végig gondolja és dönt belátása szerint. A legrosszabb az ha beleszólnak.

alumi 2010.04.22. 17:20:52

@az igazi Sipi: anyám, borogass.

"ja amugy ezzel a dumaval anyamek is beprobalkoztak, de felvetettem nekik, hogy az O DONTESUK volt a vilagrahozatalom, nem en kertem, szoval ezt soha ne felejtsek el..:-)
"

ezen az alapon, akkor élj, ahogy tudsz, és annyi.
tévedtem. a szüleid megérdemelnek téged, ha simán eltűrték ezt a stílust. és elég szomorú, ha mindössze azzal érdemelték ki a tiszteletedet, hogy mindent rád hagytak, csak ,hogy őméltósága ne sértődjön meg.
meg fogsz lepődni: én pl. azért is tisztelem a muteromékat, hogy olyan értékrendet adtak, amivel ma az vagyok aki. hogy ehhez néha szigorúak voltak velem? na és? akkor fájt, ma már teljesen jogosnak érzem visszatekintve. de ha még nem is lenne így, akkor sem a rosszindulat vezette őket, ez bizonyos.

ki beszél itt teljhatalomról? olvasni kellene a sorok között. itt felelősségről van szó, ember. azért, mert szülőként megmondja, hogy szerinte ezt, vagy azt nem így, vagy úgy kéne tenned, és esetleg adott esetben megtilt valamit, mert úgy ítéli meg, hogy az jobb lesz úgy neked, azért még nem kellene máglyára vetni.
inkább lenne minden szülő ilyen, mint leszarós beszari, akit a gyereke rángat dróton a fenenagy egójával.

az egyik rokongyereket (lány) nevelték hasonlóan szabad szellemben. 16 éves korára rém nagy pofája és egója lett. az anyját simán lekurvázta (szájon vágni nem szabad, vagy rászólni, mert sérül-vélte a pedagógus(!!) anyuka) az apját simán legecizte a család füle hallatára. lejmolta őket, lopott tőlük, annak ellenére, hogy nem túl rózsás anyagi helyzetük ellenére tömték pénzzel. a középsulin szó szerint átrugdosták. majd érettségi után fél évvel az első jöttmentnek szült. több gyerekes édesanya huszon pár évesen. kutya-macska kapcsolatban a gyerekek apjával. és most már sír, sőt tanúja voltam, mikor számon kérte az anyján legutóbb, hogy "miért nem vágtál pofán, mikor összejöttem ezzel a sráccal?"

szép a szabadság, ha ésszel csinálják. de sajnos legtöbbször aki megkapja, csak élni nem tud vele.

alumi 2010.04.22. 17:25:30

@az igazi Sipi: ja, és a szexualitásról írt rizsádat nem volt türelmem elolvasni, mert az első sor után láttam, hogy valami férfisoviniszta faszság a szexről.

nem attól leszel jó az ágyban, és nem attól fogod jobban élvezni/csinálni a szexet, hogy meghúztad a 10 évvel idősebb tanárnénit a suliban. de ha ezt magyaráznom kell, akkor már régen rossz.

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.04.22. 17:32:37

Tisztelt anyuka, még egy gondolatot.

Ha a fia bármilyen okból kihagyja ezt a lehetősséget, egy életen át bánni fogja.
Ha Ön ehhez hozzájárúlt, akkor Ön ezt egy életen át érezni fogja.

Ha Ön elvált nő, a fia mindenben a volt férje mellett fog állást foglalni.

Goompah 2010.04.22. 17:38:29

@primula (the original):

"akkor még egyszer lassan elmondom, hogy Te is értsd:

Primula tanci néni, most nem az isibe teccik lenni, talán hanyagolhatná az efféle kioktatós tanáros stílust. Én sem ilyen hangot ütöttem meg a tanci nénivel szemben. De úgy tűnik, egy kimondottan konfrontatív vértyúk vagy, aki minden vitát a másik letámadásával kezd.

"ha a tanárnő ... nem képes szépen megérteni, hogy egy kiskorú abuzálása -mégha az nem is ellenkezik- bűncselekmény, akkor nyilván nekem, mint szülőnek kötelességem a gyerekemet megvédeni."

Nem kiskorú, hanem fiatalkorú. Ha már így ki teccik oktatni másokat, akkor tessék szíves tisztában lenni a fogalmakkal. Egy személy 14 éves kor alatt kiskorú. Na meg mióta abuzálás egy séta vagy egy ártatlan SMS?

"...ha vár míg a fiam nagykorú lesz, és a fiam is akarja, akkor legyenek boldogok, csináljanak, amit akarnak. ellenkező esetben kénytelen leszek beleszólni a dologba."

Komoly problémáid vannak a szövegértéssel, bizonyára annyira lefoglal mások kioktatása, hogy már nem marad időd/energiád arra is figyelni, amiben vagdalkozol. A szóban forgó tanárnő a post szerint épp arra vár, hogy a fiú nagykorú legyen. Semmi "abuzálás", kényszerítés. Csak pár séta és SMS - mely utóbbiakba vélhetően szintén nem lehet belekötni, különben a post írója szólt volna a tartalmukról. Mitől is akarod megvédeni a fiút?

"más kérdés, ha a 17 éves kölköm egy 16 éves lánnyal van. akkor is van szülői felelősségem nyilván (pl. eldumálgatunk a biztonságos szexről, és adok pénzt gumira, vagy megveszem én), de merőben más a szitu."

Ha már kötekszel, hadd kérdezzem meg, mitől is más a szitu. (A felelősséged meg épphogy nagyobb.) Talán mert a 16 éves lány érzelmei nem annyira stabilak, mint a 24 éves tanárnőéi? Talán mert pl. tapasztalansága okán nemi betegséggel is megfertőzheti a fiadat? Ugye előzetesen elviszed a lányt a nemibeteg-gondózóba és megvizsgáltatod?

A hozzászólásodból kisüt az irigység, amiért rád nem buktak a 17-18 éves fiúk, amikor 23 évesen tanítottad őket. Na mármost, vagy mindegyik fiú "más" volt, vagy csak simán nem tetszettél nekik - inkább az utóbbi.

Goompah 2010.04.22. 17:43:11

@primula (the original):

Az előző hozzászólásomban említetteknél fogva - mivel a beleegyezési korhatár Magyarországon 14 év - szó sincs semmiféle bűncselekményről, hiszen a fiú az elején is 15 éves volt. Érdemes lenne tisztában lenned legalább azzal, amihez hozzászólsz, főleg ha ilyen véres szájjal teszed azt.

Nevem Senki 2010.04.22. 17:47:56

Kedves Anyuka! Ne tessék ebbe beleavakozni semmilyen úton-módon! Tudom, hogy az anyák féltékenyek a fiaikra, de a gyerek nem birtok. Inkább tanácsokkal kéne ellátni, nem pedig korlátozni! A tiltás biztos rosszul sülne el, ezt saját érdekében mondom.

AvgDvl 2010.04.22. 17:50:23

@zoldborso: király(lány) vagy, nagyon jó amit írtál.

alumi 2010.04.22. 17:52:50

@Goompah: milyen véres szájról beszélsz?
és hogyan is nevezhetünk kiegyensúlyozott érzelmi világúnak egy tanárnőt, aki a diákjára vár és gerjed?

nagyon kérlek, ne nevettesd ki magad.

és valóban, tudod, annyira ronda vagyok, hájas és gusztustalan, hogy a fiúk még bottal sem piszkáltak volna meg.
tele is sírtam a párnámat rendesen. azóta pedig ilyen blogokra járok észt osztani a népnek, éjjelente pedig a fiúkolik ablakai alatt vonyítok. idióta.

papamaci1 2010.04.22. 17:58:51

Magyarországon a belegyezési kor 14 év. Miről beszélünk ?

A srác ingyen dug egy jó nővel és nem kell bénáznia egy 15 éves hülye picsával. Mi a baj ???

Goompah 2010.04.22. 18:06:20

@primula (the original):

"és hogyan is nevezhetünk kiegyensúlyozott érzelmi világúnak egy tanárnőt, aki a diákjára vár és gerjed?"

Ügyes csúsztatás, de nem jön be :D. A kérdés eleve nem az volt, mennyire kiegyensúlyozott a tanárnő érzelmi világa.

"nagyon kérlek, ne nevettesd ki magad."

Dehogy teszem, ezt te már jóval korábban megtetted magaddal. :D

"idióta."

Örvendek az ismeretségnek, idióta (kis)asszony. Az én nevem Bond. James Bond.

Atticus Maximus 2010.04.22. 18:09:03

Rendőr estefelé megáll a félrehúzott autónál. Kérdi a férfit:
- Maga mit csinál?
- Olvasok.
- És maga mit csinál itt hátul? - kérdi a lányt.
- Várom az éjfélt. 18 leszek.

Amúgy meg:
- a tanárnő: szeretné is a szexet, meg nem is. Bukik a srácra, de érzi, hogy mekkora bukta lehet belőle rá nézve; úgy tűnik kivár
- a srác: szeretné is meg nem is, mert érzi, hogy tapasztalatlan, de mégis milyen májer élmény és dolog, no meg hogy néznek majd rá a haverok!
- az anya: ő egyszerűen félti a fiát.

borzimorzi 2010.04.22. 18:10:18

@primula (the original): Nem erről van szó. Ha belemégy a személyeskedésbe, azzal nem jutunk előbbre.
A tény az, hogy hazánkban 14 év a beleegyezési korhatár. Szerintem feljebb kéne lennie, de ez a Csemegi kódex óta így van, és kész. Sajnos, még ez sincsen komolyan véve, mert K-Magyarországon (különösen Heves és Borsod-Abaúj-Zemplén megyékben) tele vannak a szülészetek olyan kismamákkal, akik a fogantatás időpontjában még nem lehettek 14 évesek, de sokszor még a szüléskor sem. :-( Aki ezeket teherbe ejtette, az megrontás bűncselekményét követte el, s ha 12 év alatt személlyel közösült, akkor pedig nemi erőszakot. Ezeknek a pasasoknak mind a sitten lenne a helyük, amennyiben a cselekmény elkövetésekor már betöltötték a vétőképességi korhatárt, azaz a 14. életévüket. Aztán hány van sitten belőlük? ... :-(

Ami a fiadat illeti, a dolog a korkülönbséggel együtt OK lenne, ha a nő nem lenne egyben a tanára, azaz a főnöke is. Az iskola: munkahely. És aki a beosztottját (ez esetben diákját) zaklatja, az zaklató. Ilyen alapon akár be is lehetne perelni. Csakhogy ebben az esetben nem erről van szó, hanem a jelek szerint a vonzalom kölcsönös. Alighanem a fél osztály tanúsíthatja... Tehát aperre menő anyukának az esélye kb. nulla. Viszont arra sok esélye van, hogy ezzel magára haragítja a fiát egy életre. Szerintem felejtős...

Ha még netán azt is kivárják, amíg a dolog bibis része elmúlik, azaz a tanár-diák viszony megszűnik (a fiú leérettségizik), akkor már nemcsak jogi értelemben van minden rendben, hanem erkölcsi értelemben is.

Az anyuka egyet tehet: kivár. Az ilyen viszonyok nem szoktak sokáig tartani, gyakorlatilag mihelyt elmúlik a "tiltott gyümölcs" feeling, már csak pár hét van hátra. A gyermeteg lelkű tannéninek ugyanis lehet, hogy bejön a felnőttes viselkedésű 17 éves, de a 17 éves meg nem hülye, hogy azt képzelje, csak egy virág van a réten.

Szvsz gyakoroljon a srác, amíg jólesik neki, aztán úgyis észre fogja venni, hogy más nők is vannak a világon. A tannéni meg hátha rájön, hogy ebben a kapcsolatban lelki tekintetben ő a kiskorú, és talán fel kéne nőnie...

Csót:
b

Törcsi:Got_som'_weed? 2010.04.22. 18:18:23

a south parkban ilyenkor mondják a rendőrök, újságírók, a kocsmában beszélgető apák, hogy "nice" (najjjjsz...)

Edwest 2010.04.22. 18:18:57

Szerintem az elég durva, hogy a tanárnő rákattan a 9-es kis srácra. Ugyanakkor tudok egy példát, ahol hasonló dolog jól sült el. Az egyik volt tanárom hozzáment egy diákjához, aki egy évvel alattam járt. Azóta házasok és vannak gyerekeik is. Igaz, a fiú ez esetben már 17-18 volt, mikor járni kezdtek. Mondjuk még úgy is durva. :) Az anyukának azt tudom üzenni, hogy nem kell aggódni. Más lenne a helyzet, ha a srácnak ez kellemetlen lenne, ha lelkileg megviselné. Így viszont, ha élvezi is a helyzetet...

feketebarany666 2010.04.22. 18:23:55

En nem mertem megcsinalni erettsegi elott egy honappal osztalykirandulason a tori tanarnot...
Kaptam is 2-est....

Goompah 2010.04.22. 18:24:29

@borzimorzi: A 14 év nagyjából rendben van. A biológiai és a társadalmi érettség közötti egyre növekvő szakadékot nem lenne célszerű törvényekkel kezelni. Nem sok értelme lenne olyan törvényt hozni, amely a fiatalság nem kis hányadát kriminalizálná, márpedig 15-16 évesen a fiatalok jelentős hányada már nem szűz. Na meg épp elég olyan törvény van, amelyet nem lehet betartatni, minek szaporítani őket?

Az élet időnként felülír egyes törvényeket, lásd pl. a fájlcserét jogvédett anyagokkal. A médiaipar és az általuk megkent törvényhozók keménykedhetnek ugyan, de nem győzhetnek. Ezt persze csak példaként említettem, nem akarom erre elvinni a vitát.

Dan20VT 2010.04.22. 18:25:23

Nemértem mi a gond, ha csinos, szép fiatal tanárnőről van szó?! Le kell kurni a csemetének, azt jóidő. Ilyen hülye cikket...

eladopatron 2010.04.22. 18:25:32

Kamu!

Kamu!

Kamu!

Csak egy jól kinéző "zaklató" tanárnőt mutasson valaki a világból, mert bármilyen ügy is került eddig nyilvánosságra, ezek a nők bűnrondák voltak.

Kamu!

Kamu!

Kamu!

Rézvirág 2010.04.22. 18:25:47

Van itt pár komment, amitől eldobom az agyam...
Mi az, hogy ez ugyanaz a szitu, mintha egy 17 éves lányt kerülgetne egy fiatal tanárbácsi?!
Na ide vezet ez a nagy nemek közötti szuperegyenlősdi...Basszus, ha tetszik, ha nem, állati nagy különbség van a kettő között. A nő az nő, a férfi az férfi. Más a testük, más a lelkük, alapvetően különböznek, és a _legjobban_ tinédzser korban különböznek! Beteges dolog összemosni őket.
Igen, ha egy 17 éves lányt kerülget a fiatal jóképű tanárbácsi, azt ki kell herélni, és dutyiba csukni, majd egy életre eltiltani a pályától.
Ha meg egy 17 éves fiút kerülget a fiatal csinos tanárnéni, akkor meg semmi dráma, meg kell beszélni a gyerekkel, hogy bekkeljék ki valahogy még azt az egy évet, legyen esze, a tanárnő hivatásával játszani nem lehet, és az élet már csak olyan, hogy tuti kiderülne, ez a titkok sorsa, különösen a kényes titkoké. Ha elég felnőtt a szexhez, akkor legyen annyira is felnőtt, hogy ezt értse meg.

Mondom ezt két kisfiú anyjaként ;-)

skót 2010.04.22. 18:32:45

Mintha a délben írt kommentem lemaradt volna.
Szóval:
Tessen már nekem megmondani, hogy ebben a valóban "életszagú" történetben az alábbiak senkinek nem gyanúsak?
1. A fiúcska, kit zaklatnak 9-17 éves kor között ugyanabba az iskolába jár és ugyanaz az osztályfőnöke immár 9 éve! (Ugye a 9-et és a 17-et is bele kell számolni)
2. Ha az a gaz tanárnéni "huszonéves", akkor az maximum 29 lehet, tehát amikor elkezdte a macerálását szegény gyermeknek, még nem volt csak 21! Tehát még be sem fejezte az egyetemet, már oktatott (sőt osztályfőnök volt).
3. Ha eddig a kedves felháborodott szülő nem tett semmit, akkor most min van felháborodva (tud sms-ekről, sétákról, buszos játékokról...)?
Amennyiben a történet igaz - csak a matekkal van baj a szülőnél -, akkor megnyugtatom kedves szülő: minden megoldódik magától!
(Egyébként 1 db 17 éves fiat, 1 db 6 éves fiat és 1 db 4 éves leányt nevelek és ha megtudnám, hogy valamely embernek álcázott lény bepróbálkozna -v. próbálkozott volna- valamely gyermekemnél, azon már korrekciós műtéteket hajtottak volna végre egy restaurációs eljárás során. Semmiképp nem várnék vele évekig, hogy utána ugyancsak semmit sem téve egy blog oldalon megoszthassam hülyeségem történetét másokkal.)
Üdvözlettel Mindenkinek:
Zoli

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.22. 18:38:28

@primula (the original): erere csak annyit tudok mondani, hogy az ilyen nok miatt nem nosultem meg es nincs gyerekem, mint te...

egyszeruen nem mernek a kozelebe engedni egy ilyen not, mint te sewm anyanak, sem pedagogusnak.

lehet, egyszer majd megerted, hogy a tiszteletet nem kenyszeritheted ki, csak elnyerheted.

amit kikenyszerithetsz az a sajat gyereked megvetese es gyulolete:-)

degi2004 2010.04.22. 18:39:06

draga aggodo mamika, inkabb orulj, vazze !!! teged meg sunaznalak tiszta erobol

borzimorzi 2010.04.22. 18:39:24

@skót: Jobb, ha tudod, hogy a 17 éves a magyar törvények szerint már 3 éve "kint van a húspiacon", amennyiben bárki bepróbálkozhat nála, és ő csak azt döntheti el, hogy beleegyezik-e vagy sem. 14 év a beleegyezési korhatár.
Csót:
b

Edwest 2010.04.22. 18:40:45

Ja, és a 9 éves vagy kilencedikes helyesírási hibáról :)
Most direkt utána néztem. Így van helyesen:
9.-es
Én is rosszul írtam az előbb, bocs! :)

syklist · http://hanglepel.wordpress.com/ 2010.04.22. 18:43:22

A kommentek nagy része megint a szabályok saját szánk íze szerinti értelmezésének egy jó példája.

Ez a felállás nem korrekt. Ahogy egy 30-40(-50) éves tanárbácsi-17 éves diáklány kapcsolata sem az. NINCS különbség a kettő között, tanár-diák viszony etikátlan, pont amiatt, mert az alá/felérendeltség alkalmat ad visszaélésre. Persze, egy fiút nem lehet "csak úgy" megerőszakolni, de zsarolni és maradandó lelki sérüléseket ugyanúgy, mint egy lány esetében.

Ha pedig a tágabb környezetet nézzük: Az sem fog majd jól esni a srácnak, ha majd megkapja a társaitól, hogy pl. "csak azért kaptál ötöst, mert dugod a tanárnőt". Vagy ha a srác magától jön rá, hogy ő emiatt kivételezett helyet foglal el az osztályban és elkezd visszaélni vele. Szülőként nagyon dühítene például ez is, ha a gyerekem nem azonos esélyekkel indulna pl. mert lány és ha akarná sem tudná megdugni a tanárnőt, vagy fiú, csak épp nem ő jön be a tanárnőnek.

Másrészt: Az iskola a tanárnő munkahelye, ahol a munkaköre az, hogy az etikai normákat betartva tanítsa a gyerekemet. Itt nem erről van szó. Még jó, hogy nem óvónéninek ment az említett tanárnő...

Az meg mennyire jó már, hogy mindenki a levélíró anyukát torkolja le, hogy mit avatkozik a fia életébe. Ha meg valami hasonló szituációból kifolyólag visszaélés vagy erőszak történik, kis kivétellel egyik kommentelő sem felejtené el a szülőt (is) hibáztatni, hogy "nem figyelt eléggé a gyerekére". Mi a probléma? Az, hogy egy anyukának feltűnt egy nem mindennapi szituáció, ami a fiát érinti és amiből adott esetben kára is származhat?

Videofon 2010.04.22. 18:53:14

@borzimorzi:
Ne keverjük már a beleegyezési korhatárt a közoktatási törvénnyel. Igaz a tanárnénit nem fogják börtönbe zárni, ha továbblép, ellenben kirúghatják, ha kiderül.

borzimorzi 2010.04.22. 18:53:52

@syklist: Már bocs, de ha a fiúnak kára származna belőle, akkor az anyuka már régen kivette volna a suliból. De a helyzet épp attól faramuci, hogy a fiú éppenséggel élvezi a dolgot, és benne van a játékban.

Amúgy én ennek ellenére is - Szigorúan négyszemközt és semleges helyen, hogy magnó se legyen bekapcsizva! - elbeszélgetnék a tanerővel arról, hogy a munkahelyén van, nem pedig egy diszkóban és a főnöki pozícióval visszaélni nem etikus. Majd pedig abszolút etikátlan módon elmesélném neki - in no uncertain terms -, hogy ha hozzányúl a beosztottjához, aki történetesen a fiam, akkor hogyan s micélból fogja megtalálni valamelyik este hazafelé mentében egy csapat enyhén kankós, ám annál kanosabb piréz elmeroggyant...

Csót:
b

borzimorzi 2010.04.22. 18:54:53

@Videofon: Na és? A tanerő kirúgása mennyiben teszi jóvá visszamenőlegesen az okozott lelki és egyéb károkat?

Csót:
b

Videofon 2010.04.22. 18:59:52

@borzimorzi:
Mondtam én, hogy jóváteszi? Te írtad, hogy kint van a húspiacon. Kint van, de a tanárnéni nincs kint, ha félti az állását. Ennyi.

hebab 2010.04.22. 19:02:18

a bejegyzésben leírt kérdés kb. azzal egyenértékű, hogy ha nyerek a lottón, akkor hogyan is tudnám, megakadályozni, hogy gazdag legyek. hülyeség.

szerintem a jogalkotónak és az anyukáknak is meg kellene érteniük, hogy a fiúk és a lányok mások ebből a szempontból. ha lánnyal kavar a tanár bácsi, azt büntessék, és ítélje is el a társadalom (akkor is ha a lány belegyezett, mert ha nem egyezett bele, akkor eleve bűncselekmény), de ha fiúval a tanár néni, és a fiúnak tetszik is a tanár néni, akkor senki ne akarja megóvni könyörgöm az élménytől.
kedves anyukák, tessék erről megkérdezni tetszőleges férfit. igen kevés kivételtől eltekintve mindnek ugyanaz lenne a véleménye. és nem egyszerűen az, hogy hát, csinálják csak, hanem az, hogy úristen, úristen, úristen, miért nem velem történt ilyen!!!!
szóval nem kellene, hogy a nők mondják meg, hogy nekünk férfiaknak mi a jó, tudjuk mi azt magunktól is. és még az is lehet, hogy valami nagy objektív világigazság szerint tévedünk is, de nekünk ez így jó. ne tessék tőlünk azt a kis jót is elvenni, ami esetleg százévente egyszer történik velünk. (bárcsak velem történt volna ilyen. :))

SHAY 2010.04.22. 19:02:44

a mi ofőnk is, fiatal pasi, a legtöbb tanítványára rá volt gerjedve. végül aztán az egyik 16 éves diákjával össze is jött, a mai napig együtt vannak.
na mert mi másért megy el egy huszonéves pasi középiskolába tanítani? :)

Kadmon_ · https://alkony.enerla.net/ 2010.04.22. 19:04:58

A bíztatók nagy része szerintem azt a részét nem látja a dolognak, hogy milyen következményei lesznek a dolognak, ha bekövetkezik. Ha egy tanár-diák kapcsolat kialakul, azt az iskolában nem fogják tudni eltitkolni.
Tegyük fel, hogy jól működik a kapcsolatuk:
A diákok cikizni fogják a gyereket, akármi is lesz. A tanárról is biztos meglesz a véleményük, de a gyereket ez sokkal jobban meg fogja viselni.
A tanárok biztos, hogy rossz szemmel fogják nézni. Aki a tanár haragosa, az a gyerekkel szemben is negatívan léphet fel. Aki nem ért egyet a tanár-diák kapcsolatokkal (a konzervatívok, mint pl. az idősebbek), szintén éreztetni fogják a diákkal, hogy nem helyes, amit csinál.
A gyerek meg nem tudja, hogy viselkedjen. Legtöbbször úgy érzik, hogy többek, mint a többi diák, hiszen "felnőtt" párjuk van, akire felnéznek, és akik a többi gyereknek dirigálnak. Közben meg azért mégis csak egy 17 évesről van szó, akinek kell még vagy 4-5 év, mire benő a feje lágya.
És ez akkor, ha jól megvannak. Ha mégsem jön össze a dolog, mert a tanár belátja, hogy nem helyes, amit csinál, esetleg a kollégák ébresztik rá erre, vagy egyszerűen csak rájön, hogy nem neki való egy ilyen kölyök, akkor kezdődnek a problémák. Itt jönnek a diák kirohanásai, feljelentései, youtube-ra feltöltött légyottok, bármi egyéb, ami a gyerek lelkét is tönkreteszi, másrészt a tanár karrierjét is romba döntheti.

Amúgy meg lehet, hogy semmilyen szexuális közeledés nincs a tanárnő részéről, egyszerűen csak kedveli a diákját, és kész. Lehet, hogy pl. rendes a srác, nem pedig egy bunkó vadállat, így rá mer bízni iskolai dolgokat, és vele tartja a kapcsolatot, nem másokkal. Ha ez a helyzet, akkor szerintem inkább büszke lehetne az anyuka, hogy az ő gyerekében bízik meg legjobban az osztályfőnöke, ahelyett, hogy szexuális zaklatással vádolja...

2010.04.22. 19:05:24

nekem miért nem voltak ilyen tanáraim középiskolában?

Videofon 2010.04.22. 19:05:49

@SHAY:
Mondjuk, szakmai elhivatottságból. (Keresd ki az értelmező szótárból, mit jelent, ha még nem hallottál róla.)

Mindfield 2010.04.22. 19:05:53

@SHAY: Te még nem tanítottál huszonéves pasiként lányokat! Nem úgy megy az ahogy te azt gondolod!

Videofon 2010.04.22. 19:08:19

@Kadmon_:
Nem konzervativizmus az, ha elvárjuk egy tanerőtől, hogy tartsa be a törvényeket. Egy normális társadalomban ez a természetes állapot.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.22. 19:09:05

@mézescsók: " Láttam már első szerelemtől elkábult tiniket. Egy kamasszal különösen nehéz megértetni dolgokat. Előfordulhat, hogy nem egy jó dugás lehetőségétlátja a dologban."

errol szol a tinikorszak. tapasztalni, a hatarainkat feszegetni, csalodni, pofara esni vagy megdicsoulni es tanulni belole.

"A haverjai pedig inkább cikizni fogják és jót röhögnek rajta,még akkor is, ha titokban egyáltalán nem bánnák, ha nekik összejönne a dolog. A srác egyáltalán nem biztos, hogy primán érzi magát ebben a szituban."

voltam en is 17 eves. hasonlo szituban - mert ne gondoljuk, hogy ez valami uj dolog, amikor 20 eve en voltam 17 eves akkor is minden evfolyamban megtortent ez..;-) - nem az jutott eszembe, hogy biztos azert kap jobb jegyet, hanem az, hogy de belogatnam oda en is..:-)

Benbe · http://www.benbe.hu 2010.04.22. 19:12:34

@Videofon: Egyfelől, amiről szó van, az nem törvénytelen, másfelől az oktatásügyben ne beszéljünk a törvények betartásáról, amíg a három legfontosabb törvény és rendelet (Közoktatási tv., NAT, Kerettanterv) homlokegyenest ellentmond egymásnak.

syklist · http://hanglepel.wordpress.com/ 2010.04.22. 19:12:35

@hebab: "szóval nem kellene, hogy a nők mondják meg, hogy nekünk férfiaknak mi a jó, tudjuk mi azt magunktól is. ". Valóban: a férfi tanárbácsitól te milyen jogon akarnád elvenni azt a kis örömöt, ami százévente egyszer összejön: egy kis friss üde 16 éves lánykát.

hebab 2010.04.22. 19:18:10

@syklist: mert ott a lánygyerekről van szó. az ő helyzetét a nők jobban meg tudják ítélni, és ők azt mondják, hogy az ilyen káros. a fiúknál viszont mi tudjuk jobban megítélni, és mi azt mondjuk, nem káros. ilyen egyszerű.

Videofon 2010.04.22. 19:20:39

@Benbe: Olvasd el a közoktatási törvényt. Tényekről minek kell vitatkozni?

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.04.22. 19:24:51

@Kadmon_: olvasd el az első hozzászólásomat. Az én esetemben mindenki korrekt volt. Néhányan tudtak rólunk, de a diákok nem olyan hűlyék, mint róluk a felnőttek feltételezik. Csak a legtöbb diák kiszolgálja ezt a tévképzetet és rá is játszik néha, mert jól jön neki, hogy pontosan tudja modellezni a szülei viselkedését előre.
Néhány tanár is rájött de mindenki halkan tolerálta a dolgot.

Az ember, aki mindent elhisz 2010.04.22. 19:27:10

Már elnézést, lehet hogy más is mekkérdezte, de én nagyon nehéz felfogású vagyok:
mi a bánatos túrót jelent az, hogy:
"Már 9-es kora óta"?
Előtte nyolcas volt, aztán lett kilences, majd tízes? (ezt, így í-vel a "helyesíróprogram" kínálta fel, szerintem nem jó, de ha méágis...)
Netán csapatjátékban ezt a számot kapta, ez tetszett meg a tanárnőnek?
Figyejjünkmánoda a nyelvtanra!!
(Jöhet az anyázás!)

helota (törölt) · http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/biggestsecretbook/images/biggestsecretbook42.jpg 2010.04.22. 19:32:12

A törvényekről meg annyit, hogy ez az ország teljesen máshol tartana ha a törvényhozás figyelembe venné a valós környezetet és betartható törvényeket hozna.

Ennek a sok agyament rossz törvénynek az lesz az ára, hogy felnő egy olyan generáció aki számára a normaszegés és törvényszegés lesz a norma. Sőt már fel is nőtt és mi is részesei vagyunk.

Emmiatt a neveltetés miatt és prűd álszent törvények garmada miatt egy fél évszázadon belől itt nem lesz demokrácia. Akármilyen rendszer lesz nominálisan, a müködő rendszer az "okosba" lesz.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.22. 19:38:14

@Az ember, aki mindent elhisz: helyes a kilencedikes ugy leirva, hogy 9-es, ugyanis a kotojel miatt nincs pont...

egyszeruen nincs olyan, hogy 9.-es.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.04.22. 19:40:10

@Videofon: a tovenyek - szerencsere egyre ritkabban - neha felhaboritoan ostoban hagyjak ki az embert...

holott eredetileg ertuk volna, vagy mifax...

borzimorzi 2010.04.22. 19:42:13

@Az ember, aki mindent elhisz: A kedves mama kilencedikest akart írni. Az 15 évest jelent, ha a gyerek 6 évesen ment iskolába. Mostanában,mivel egyre többen később mennek iskolába, sokszor már inkább 16 évest jelent. A kölök tehát már egy ideje szimpi a tanerőnek.

De egyelőre anyuka sem találta semmi bizonyítékát a szexuális közeledésnek, s könnyen lehet, hogy csak éhes disznó makkal álmodik. Vagy a kedves mamának ment agyára a "Diploma előtt", és azt képzeli, csak mert neki tetszenek a fia korabeli srácok, akkor mára tanárnő is csakis szerelmes lehet az ő pici fiába, ha odaültette maga mellé a buszon. Közben meg lehet, hogy ki volt osztva, mikor, melyik helyszínen melyik diák ül előre idegenvezetőt játszani, mikrofonnal a kézben.

S persze az is lehet, hogy a fiúcska ezzel a legendával alapozta meg "tapasztalt szerető" hírnevét, és azóta is tarol a 15-16 éves kislányok között. Elvégre, aki a tanárnőnek is elég jó... :-)

Csót:
b

MSimon 2010.04.22. 19:43:34

Posztíró: A posztíró hülye, vagy fotosop: "Tehetetlenek vagyunk," ja talán beszélni kellene a tanárnővel, nem? (IRÓNIA ON) Meg kell kérdezni, komolyak-e szándékai a sráccal, és majd a jól sikerült érettségi után lehet szó kézfogóról. (IRÓNIA OFF)

f.nero 2010.04.22. 19:50:56

Irányítsátok hozzám a tanárnénit, majd én elb@szélgetek vele! :)
Nekem is volt csinos, fiatal tanárnőm a gimiben, de sajnos nem zaklatott...

Goompah 2010.04.22. 20:03:43

@az igazi Sipi: "egyszeruen nincs olyan, hogy 9.-es. "

Tévedsz. Mégpedig azért van, hogy írásban is különbséget lehessen tenni a "9-es" (kilences) és 9.-es (kilencedikes) között.

Amire te gondolsz, az a dátumozásnál van, ami kivétel, ott toldalékolásnál kimarad a pont: 23-án.

Nevem Senki 2010.04.22. 20:13:53

@f.nero: "Nekem is volt csinos, fiatal tanárnőm a gimiben, de sajnos nem zaklatott... "

Nekem is volt csínos, fiatal tanárnőm általános negyedikben, de sajnos engem se :D

Kadmon_ · https://alkony.enerla.net/ 2010.04.22. 20:54:30

@helota: Vannak pozitív esetek is :) De ehhez megfelelő pár kell, és korrekt diák-, valamint munkaközösség.
Én eddig egyszer láttam, hogy normális kapcsolat lett ilyen tanár-diák viszonyból, de ott már 13-ba járt a lány, és igyekezték nem verni nagydobra.
Habár a lány, aki tudta, hogy a párja a barátom, az első órámra úgy jött be, hogy "ugye tetszik tudni, hogy mi együtt járunk?" - ennyit a diszkrécióról :)
Többször láttam viszont, hogy a családi problémák / válás terhe elől menekülő tanár engedett egy diáklány csábításának, aminek a vége az lett, hogy a lányt összetörte, amikor a tanár helyrejött. Női tanárról csak egyről tudom, hogy összejött egy diákjával pár hónapig, de az addig zaklatta utána, hogy a lány inkább a sulit is otthagyta. A fiú ott ilyen 21 év körüli volt, a lány meg frissen végzett az egyetemen, így a korkülönbség sem volt számottevő.

Az ember, aki mindent elhisz 2010.04.22. 20:58:35

@az igazi Sipi:
Sipi, akkor hogy a fenébe lehet megkülönböztetni a kilences és a kilencedikes formát, számmal leírva? (Nem vitatkozom, érdeklődöm.)

Az ember, aki mindent elhisz 2010.04.22. 21:00:55

@Az ember, aki mindent elhisz:
Bocs, most láttam Goompah hsz-ét.
Én is így gondoltam.

IronLowrider 2010.04.22. 22:44:24

@Goompah: Meg ne haragudj, nem támadásnak szánom, de Wikipedia-jogásznak tűnsz, ami csak picit jobb, mint a Wikipedia-orvos. A kiskorú/fiatalkorú okfejtésed egyszerű tévedés: a kiskorúak pontosan a gyermekkorúak és a fiatalkorúak.

@hebab:
"szerintem a jogalkotónak és az anyukáknak is meg kellene érteniük, hogy a fiúk és a lányok mások ebből a szempontból. ha lánnyal kavar a tanár bácsi, azt büntessék, és ítélje is el a társadalom"
A jogalkotónak sajnos igen kevés kihatása van arra, hogy mit támogat és mit ítél el a társadalom (néha szerencsére, lásd fájlcsere :).
Egyébként, tekintve, hogy az idősek a társadalomban mekkora többségben vannak, gyanús, hogy mindkétféle viszonyt elítélnék.

A saját véleményem, oktatási és etikai szempontból: triviális, hogy rossz következményei vannak egy ilyen viszonynak az iskola működésére, ezért az a kívánatos, ha tiltva van az ilyesmi, kortól, nemtől függetlenül. Ha nagyon akarják, akkor egyikük elhelyezkedhet egy másik intézményben.

Goompah 2010.04.23. 00:31:04

@IronLowrider: Attól még igaz az az állítás, hogy egy 14 év alatti személy kiskorú. :) De valóban gyermekkorút kellett volna írnom, köszönöm a helyesbítést. A wikipediázást azonban sajnos nem értem: hogy jön ide a Wikipedia? Szerinted csak jogász ismeri/használja ezeket a fogalmakat? Megjegyzem, nem szégyen a Wikipediából okosodni (én rendszeresen teszem és sok más embernek sem ártana), de mit gondolsz: ha ebben az esetben a Wikipediából tájékozódom, akkor eltévesztettem volna a szóhasználatot?

Mit értesz azon, hogy Wikipedia-jogász és Wikipedia-orvos? Ezek valami szitokszavak? Ha szerinted a W-jogász csak egy fokkal jobb a W-orvosnál, én pedig W-jogász vagyok, akkor erősen úgy tűnik, hogy a kijelentésed ellenére ha nem is támadni, de legalábbis sértegetni akartál. (Kb. úgy, mint amikor valaki ezt mondja a másiknak: "Nem akarlak megbántani, de te egy faszszopó köcsögnek tűnsz.") Ha ez neked örömet okoz, ám rajta, ennél nagyobb örömed ne legyen az életben :D

Az adott kontextusban azonban a tévedésem ellenére lényegében jó volt a szóhasználat. Primula tanci néni azt írta, hogy egy kiskorú "abuzálása" bűncselekmény, ami viszont csak akkor igaz, ha az adott kiskorú gyermekkorú. A postban szereplő fiú viszont már messze nem gyermekkorú, sőt már a viszony kezdetén sem volt az. Tehát szó nincs a primula tanci néni által emlegetett bűncselekményről.

hebab 2010.04.23. 01:38:25

@IronLowrider: az az állítmány és a hozzá tartozó mondatrészek nem a jogalkotóra vonatkoztak, hanem az anyukákra, akik kétségtelenül részei a társadalomnak. a jogalkotóra az előző állítmány vonatkozott: "büntessék", ez meg a jogalkotó terrénuma.

etikai problémákat valóban felvethet a dolog, és ha tényleg komolyra fordul akkor el kell gondolkodni azon, hogy ne menjen-e el egyikük. de ez ugyanígy van akkor is, ha pl. egy munkahelyen történik ez, a főnök meg a beosztottja között. fiú esetében ennél többet nem kell belelátni. lány esetében viszont igen.

miriamele · http://epreskert.blog.hu 2010.04.23. 06:06:53

Ismerek ilyen házaspárt. Összeházasodtak, miután a fiú leérettségizett, van két gyerekük, és élnek, mint mindenki más, több évtizede.
Ugyan sok embernek az a véleménye, hogy "guba gubához, suba subához", de az élet nem mindig követi a szabályokat. Bárkinek joga van azt szeretni, akit szeret.

Gerardus A. Lodewijk 2010.04.23. 12:34:46

Azokkal értek egyet, akik szerint a történet valós magja teljesen ártalmatlan, amelyet a jó fantáziájú fiú és a kelleténél nagyobb adag anyai féltékenységgel rendelkező édesanya igen erősen kiszíneznek.

Egyébként önmagában nem a 8-9 év korkülönbség (mert legalább ennyi biztosan van) a gond, hanem az alá-fölérendeltségi viszony. Ha a pár mindkét tagjának van akár csak egy kis esze is, kivárják, míg a fiú leérettségizik. Utána semmi akadály nincs előttük.

ausoniait 2010.04.24. 12:57:44

elképzelem, hogy fiatal osztályfőnöknő vagyok egy 17 éves kamaszokkal teli osztályban.
kiszúrok magamnak egy srácot,akinek lehet még befolyása is van a kiskölykök között,de azért láthatólag a tanerőt is tiszteli.a segítségét kérem programok szervezéséhez.nem feltétlenül akarom megdugatni vele magam.lehet, hogy csak látom rajta, hogy olyan anyja van,aki neten posztolja a sztoriját,mert otthon nem tudnak beszélgetni.

el kéne beszélgetni a gyerekkel,mert sérülni csak akkor fog,ha beleszeret.ha nem,akkor meg mi a legrosszabb,ami történhet?

alumi 2010.05.11. 16:36:58

@az igazi Sipi: most olvastam csak vissza a kommenteket.

Na látod. Okos vagy te. Ne is nősülj! Még bővülne a családfád...

mehtii 2010.05.12. 18:18:06

Én - mint tanár- osztálykiránduláson mindig a rossz gyereket ültetem magam mellé, hogy rajta tartsam a szemem és ne tudjon rendetlenkedni. Lehet, hogy ott is ez a helyzet. :) Vagy a fiú mindig jól viselkedik?
Az sms-es dologra csak annyit mondanék, hogy ismerek olyan kollégát, aki közösségi oldalon ír a szülőknek, mert azt legalább megnézik (ha már a gyerek ellenőrzőjét nem és az iskolába nem hajlandó 4 év alatt egyszer sem betenni a lábát, ha a gyerekével probléma van). Ezek után nem csoda, ha a gyerekkel is csak modern technológiával lehet kommunikálni. Ezek a mai gyerekek már ebben nőttek fel. Minden a számítógép körül forog. Msn-en kérdezi meg a házit, netről szedi le a kiselőadást, stb.
Szerintem nem kell ilyen drasztikusan felfogni. Lehet, hogy csak a gyerek érzi úgy, hogy vele kivételeznek. És szerintem egy 17 éves gyerek már elég nagy ahhoz, hogy szóljon, ha valami gondja van. Ha a tanárnő tényleg akar tőle valamit, és tűllő a célon, azt biztos elmondja majd a gyerek. Addig meg nem kell félteni.

Just_blogging 2010.08.18. 10:56:33

Kedves Posztíró!
Kedves hozzászólók!

HA minden úgy igaz, ahogy ez az aggódó anyuka leírta, akkor ez a kedves, aranyos anyuka szerintem egy dolgot tehet: hálát ad a tanárnőnek. (Ha meg kibírják a bankettig intim érintkezés nélkül pláne.)
Akár "volt valami", akár nem ez a tanárnő egyvalamit tuti adott ennek a srácnak: önbizalmat, amire átlépve a nagybetűs élet kapuját (gy. k. érettségi után) nagyon nagy szüksége lesz.
Ha "történt valami": persze etikátlan. Egy normálisan működő világban nem szabad(na) ilyennek megtörténnie. De némi demagógiával élve, ha mai magyar (köz)élet a szabályok átlépéséről szól, akkor miért itt pont várunk el rendet. (Zárójelben: ha "történt volna valami", akkor a tanárnő már nem dolgozna szerintem ott. Nincs tökéletes bűntény...)
Ha meg "történni fog valami" (amikor már nem sért etikai szabályokat), akkor a kedves anyuka gondolkozzon el azon, hogy hány és hány 18-30 férfi életét keseríti meg az a tény, hogy nem talál társat magának. Lehet, hogy megmenekül jónéhány csalódástól, úgyhogy ha még nem késő, akkor arra kérem, kedves aggódó anyuka, hogy maradjon a fenekén...

Just_blogging 2010.08.18. 13:48:52

Sziasztok!

Átolvastam a hozzászólásokat, egy picit javítanék a gondolataimon:

Az anyának tényleg beszélnie kellene a tanárnővel. Egyszer. Mégpedig arról, hogy meggyőződjön, hogy mik a tanárnő szándékai. (Azt írtam, hogy mik a tanárnő szándékai. NEM azt, hogy mit akar az anyuka látni.) És ha tényleg azt dobta a gép, hogy ilyen szerelem alakult ki és a tanárnő érzelmi komolyak és őszinték, akkor hallgatólagosan hagyni kell. A tanárnővel viszont pedig meg kell értetni, hogy az átlagnál kicsit nagyobb felelőssége van, tehát ha a jövőben úgy alakulnak a dolog, akkor szépen engedje el.

Nem tudom, hogy ennyi idő után ki olvassa a hozzászólásaimat. Azt gondolom, hogy ma a párkapcsolatok terén egy Laissez-faire alapon farkastörvényekhez nagyban hasonlító világban élünk. (Egyetértek azokkal a gondolatokkal, hogy egy tini lány is eszméletlen pusztításokra képes.) Elképzelhető, hogy a szépsége ellenére a tanárnő is megégette magát, és ezért várja, hogy "beérjen" a "választottja", hogy hátha ő még nem abba a mentalitásba szocializálódott.
"Mielőtt megbotránkoznál a kokainistán, gondolkodj el az okain is tán." - írta volt Kosztolányi Dezső.

Tiluka 2016.01.22. 11:10:22

Nem értem mi a probléma? Engem a 40 éves magyar tanárnőm kért meg 14 évesen, hogy segítsek hazavinni a dolgozat füzeteket és ahogy letettem a füzeteket ledöntött a pamlagra és szájjal vette el a szüzességemet. Szüleim soha nem tudták meg pedig csak akkor maradt abba a kapcsolatunk amikor elkerültem középiskolába egy kollégiumba. Ez idő alatt "megtanított" a szeretkezés általa ismert (szeretett) módjaira. 15 évesen már ismertem a Káma Sutra nagy részét.

DocBulywood 2016.01.22. 18:02:15

@Tiluka:
"és ahogy letettem a füzeteket ledöntött a pamlagra és szájjal vette el a szüzességemet."

Előtte azért megtörölte a húgyszagú pöcsödet? Vagy csak úgy, natúr rábukott?
És amikor benyaltál neki, büdös volt? Szereted a p.i.n.a.szagot? Hónaljszagot?

Fürdésről, tisztálkodásról, higiéniáról hallottál?

nyunyuka 2018.05.08. 06:14:28

Nekem is gyönyörű volt az ofőm, hibátlan még most is. 50 éves múlt, most volt a 25 éves érettségi tali. Bár zaklatott volna, én lettem volna a legboldogabb diák :).

Billy Hill 2018.08.27. 22:51:42

Azóta kiderült, hogy ilyen szorongatott helyzetből még a francia elnöki székbe is el lehet jutni, úgyhogy hajrá!

Copyright © 2008 Theme Preview All rights reserved. Theme by Laptop Geek. Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.

süti beállítások módosítása